Mijn kleintje heeft 's nachts koude handjes. Is het toch wat fris op de slaapkamer? Misschien wordt ie daarom wel vaker wakker.... Hij heeft een romper aan met lange mouwen en een pyama met lange mouwen en ligt met de armpjes wel meestal boven de deken. Misschien eens een slaapzak met lange mouwen proberen?
Je kunt de temp van je kindje niet echt beoordelen op de handjes. Kindjes schijnen sowieso vaak koude handjes te hebben. Ik zou even in het nekje voelen als je kindje slaapt, als dat lekker warm is is het verder prima, en maken die koude handjes helemaal niks uit!
Hier is het ook fris op de slaapkamer, toen wij overgegaan zijn naar een combisleeper werd ze 'snachts niet meer (zo vaak) wakker. Daarvoor lag ze in een slaapzak zonder mouwen, met romper (lange mouw) sokken en 2 dekentjes. Haar handjes zijn nog steeds koud, als de nachten echt heel koud zijn doen we sokjes over haar handen.
hier ook ijsklompjes. stop ze lekker strak onder. dekens tot haar kinetje maar als ik s'nachts weleen kijk is ze helemaal naar boven gekropen en haar armpjes liggen dan boven haar hoofdje. heb ze vannacht idd ook slofjes over haar handjes gegeven
Toch eens proberen, ik heb n.l. zo'n slaapzak met lange mouwen en een soort wantjes eraanvast tegen krabben maar ook voor de warmte wellicht....
Romy ligt hier in een romper met korte mouwen, pyjama met lange mouwen (poohbeer pyjama bij de kruidvat gekocht haha) en daaroverheen nog een trappelzak met lange mouwen. Haar dekentje ligt tot onder haar oksels en haar armen zijn vrij en liggen eigenlijk altijd boven de dekens, gevolg: koude handjes... Toch slaapt ze erg goed door dus denk niet dat dit iets uitmaakt voor Romy maar dit kan natuurlijk voor elk kind anders zijn. Misschien is jou kind wel gevoelig voor de kou en moet je het voor de verandering een x warmer maken in haar kamertje, kijken of het beter gaat. Is er geen verschil dan toch maar gewoon zo laten als het was, beter geen verwarming aan dan wel. beter voor de portomonee ook
Ons zoontje heeft ook altijd koude handjes als hij 's morgens wakker wordt, maar het schijnt normaal te zijn bij kleintjes. Zolang hij lekker warm aanvoelt in zijn nekje is het goed zei de kraamzorg.
google er maar eens op. Dit is heel normaal en niet erg. Onze meid heeft t nog steeds (en is nu 18 mnd) Sokjes heb ik in t begin ook gedaan, maar op n gegeven moment trekken ze die zelf uit. Als je wilt weten of je kindje t te koud of te warm heeft moet je met je vingers in hun nekje voelen. Geen enkele andere plek is een goede meter.
hier ook koude handjes na 't slapen. Verder is hij wel lekker warm. Hij heeft nu een winterslaapzak met lange mouwen, z'n handjes zijn dan geen 'ijsblokjes' meer, maar nog wel koud. Groetjes, Happymam
mij zoontje slaapt ook in de slaapzak, en ik doe losse sokjes boven zijn handjes. zo zijn ze minder koud smorgens