Koude handjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cvwinkoop, Dec 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Jonathan heeft als hij slaapt erg koude handjes omdat hij ze bij zijn gezichtje houdt. Enig idee wat ik hier aan kan doen?

2. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Sokjes eroverheen.

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    tegen mij is gezegd dat dat normaal is dat ze 'snachts koude handjes hebben..

4. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    sokjes idd, of een pyjama met van die omslagjes aan het eind van de mouw

5. mirwar

mirwar Bekend lid

Apr 22, 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Je hoeft er eigenlijk niks aan te doen hoor...baby's liggen vaak stil met hun handjes en dan ook nog omhoog waardoor t meeste bloed naar beneden loopt. Ga zelf maar es een tijdje zo liggen dan worden jouw handen ook koud.

Als de rest van zijn lijfje en zijn nekje maar warm is dan heeft je kindje t echt warm genoeg hoor! (een fris snoetje mag natuurlijk ook!)

Het is meer dat wij als ouders denken 'ach dat kind is steenkoud die arme schat!' ;)

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Hoef je niets aan te doen. Je kindje heeft nog niet voldoende bloed om altijd alles lekker te verwarmen en dan zijn voetjes en handjes als eerste aan de beurt. Niets mis mee, hoort er gewoon bij.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    als een kind koude handjes heeft betekend het juist dat het kind gezond is :)
    als ze 2 zijn slapen ze ook nog steds met hun hander boven de dekens wil je die dan ook nog sokjes erom heen doen ? :)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Is dat zo? Dat wist ik niet.

Ik weet wel dat koude handjes niet erg zijn, hier zijn het altijd net ijsklompjes :)

Als zijn/haar nekje maar warm is :D

Share This Page