Heey, Thijmen is altijd een zeer goede slaper geweest, sliep zelfs al na 1 week door. Niets te klagen dus, maar nu wordt hij sinds kort s'avonds rond 23:00 uur wakker en dan blijft hij soms wakker tot 02:00 uur. Eerst laten we gewoon zijn gang gaan en kunnen hem goed laten huilen, maar omdat je zelf in bed ligt hoor je het zo goed. Op den duur staan we op en geven we zijn speentje, maar dan begint hij weer te huilen of ja te krijsen. Dan geven we hem een klein flesje dit drinkt hij helemaal op en zodra hij bij ons zit is hij rustig. Dan denk je nu gaat hij wel weer slapen, maar nee hoor dan begint het huilen en krijsen weer van voor af aan. Dan laten we hem weer zijn gang gaan, maar hij blijft doorgaan. Als we hem tussen ons in pakken gaat hij juist keten ipv slapen. Op den duur valt hij toch in slaap. Is dit een sprong? Alvast bedankt voor het lezen Leeuwinnetje
Oeh herkenbaar, dit hebben wij ook al wéken. Onze kindjes zijn even oud, dus zou best aan de leeftijd kunnen liggen ja. Als ik haar bij me in bed neem, gaat ze wel meteen slapen, maar als ik haar dan (nog slapend) terug in bed lig, is ze binnen no time weer wakker en begint te krijsen. Haar laten huilen is niet echt een optie, want ze is helemaal hysterisch, staat te springen in bed en maakt zichzelf zo overstuur dat ze er van moet spugen. En zelfs in het hout van haar bedje heeft gebeten Dus goeie tips zijn ook hier welkom
hoi, hier net zo alleen is onze dochter jonger, maar ze sliep altijd super, en nu, is het een drama, ze slaapt in maar wordt snel weer wakker en is dan helemaal overstuur. Gisteren tot spugen aan toe. Wanneer ik haar mee neem naar mijn bed begint ze te keten en lol te trappen dus slapen bij ons wordt ook niks! helllllpppppp wat te doen! Henriette
Pfff, herkenbaar, en de mijne is NOG ff jonger. Niet hysterisch wakker, maar toch wel 3x per nacht, terwijl ze echt vanaf week 2 doorsliep. *gaap*
Oh hier was het vannacht ook raak. Was echt stomverbaasd. Hij sliep al vrij snel heel makkelijk door. Nu zit hij al dgn niet lekker in zijn vel en bijna alles is fout. Vannacht was hij zelfs van 3.00 tot 5.00 wakker. haast ontroostbaar. Uit het oei ik groei boek zag ik dat met 32 wkn het sprongetje zich kan aan kondigen , nou dat is bij hem vast het geval. Vind het soms wel frustrerend omdat ik dan niet weet wat er is. Misschien bij jullie idd ook een sprongetje. Heb je het oei ik groei boek niet?
Ik heb t boek wel (zelfs nog 2 werkboeken erbij, wilde mn man hebben maar zijn nog nooit gebruikt ) maar ik doe er niks mee, de keren dat ik er in gelezen heb klopte er nooit wat van en verder vind ik veel dingen zó algemeen dat ik er weinig waarde aan hecht