koude handjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Humpie1985, Sep 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Humpie1985

Nov 17, 2014
    45
    0
    0
    Mijn dochter van 7 weken slaapt altijd met haar handjes boven de dekens (die legt ze naast haar hoofd). Ik kleed haar warm genoeg aan, haar temperatuur is prima. Ze krijgt alleen zo'n koude handjes als ze zo ligt.
    Iemand tips hoe ik dat kan verhelpen voor haar?

Weet eigenlijk ook niet of ze er last van heeft. Maar het lijkt me zo vervelend... ik vind het zelf ook altijd vervelend als ik koude handen heb.

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Krabwandjes? Maar eerlijk gezegd zou ik het persoonlijk zo laten. Mijn zoontje krijgt soms ook heel koude handen, maar wanneer het te erg wordt verdwijnen ze vanzelf onder de dekens. Tot een week geleden trapte hij alle dekens zelfs steeds af. .verschillende geprobeerd :p

3. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik weet nog dat mijn oudste dat ook zo erg had. IJskoud tot haar elleboogjes. En dan BV geven. 'heerlijk' die koude handjes in je oksel ofzo. :D
    Ik heb er niets tegen gedaan, volgens mij had ze er zelf ook geen last van.

4. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

Feb 16, 2014
    1,217
    116
    63
    Hier doet zoonlief het ook. Heb nu slaapzakken met mouwen en bij het op bed gaan leg ik zn handen onder de deken. Op dit moment laat hij standaard 1 onder de deken liggen en de ander naast zn hoofd ;)

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Je kan er niets tegen doen behalve misschien van die krabwandjes. Het schijnt dat een baby er geen last van heeft. Ik vond het ook altijd vreselijk zielig. Als we dan snachts gingen voeden dan hield ik 1 handje vast en mijn man de andere om ze weer warm te krijgen. Ze liggen nu eenmaal met hun armen omhoog, altijd.

6. Kroel

Kroel Bekend lid

Sep 3, 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Hoef je niets aan te doen. Koude handjes, voetjes en neusje zijn niet erg, als de romp maar lekker warm is, dat is belangrijk.

En beter iets te koud dan te warm!

7. Humpie1985

Nov 17, 2014
    45
    0
    0
    bedankt allemaal!
    Dan ga ik het gewoon zo laten :)

Share This Page