Wie heeft er een lekker recept voor koude macaroni salade, had ik ineens zin. Ik maak altijd dezelfde salade, maar ik wil wel eens iets ander. Ik maak hem altijd zo Macaroni koken en laten afkoelen Smak klein snijden Paar augurken klein snijden Potje ziveluitjes 3 eieren in stukjes snijden Dit alles mengen met sla saus Wie heeft er nog een ander lekker recept?
macaroni/penne wat je maar lekker vind, uitgebakken spekjes augurk zilverui ui/lente ui ( even bakken met de spekjes) paprika in reepjes cherry tomaatjes naar smaak nog evt. cocktailsaus/slasaus wat je maar lekker vind.
mmmmm macaroni salade..lekker hier maken we het zo macaroni doperwtjes blikboterhamworst in dobbeltjes snijden paprika alle kleuren...rood, geel en groen knoflookpoeder/knoflooksaus mayonaise kleine stukjes kaas erdoor mmmmmmmmmmmjammie krijg er gewoon zin in =P~
Ik maak hem ook wel eens met paprika gekookt ei (afgekoeld) smac of ham in blokjes ui, zilverui, bosui e.d. uitgebakken spekjes komkommer of augurk dressing met smaak of slasaus Blikje via ipv smac of ham stukjes appel of mango
Ook lekker met feta of geitenkaas i.p.v ham. En met pijnboompitjes, augurk, paprika, ei en wat je nog meer lekker vind.
Wij maken hem met fusili ipv macaroni, dan met tonijn, ananas, komkommer, zilveruitjes / gewone ui en eigen gemaakte saus Vooral lekker met warm weer !
grove macaroni knoflooksaus sjalotjes fijnsnipperen evt. kleine stukjes paprika evt. fijn gesneden champignons organo heel fijn geraspte kaas, parmesan of zo.. en smullen maar....
Wij hebben gisteren ook iets heeerlijks gegeten: Tagliatelle Pangafilet (of zalm of tilapia) Champignons Uien en dan zelf een sausje maken van (2 eetlepels) mosterd, 1 bakje craime fraiche (of slagroom), peper, zout, dille en sinaasappelsap (hierin kun je de filets drenken en de sap later door de saus doen. Lekker een bordje tagliatelle serveren met daarop de filets en daaroverheen de eigengemaakte mosterdsaus met champignonnetjes en uitjes, ik ben er verzot op !
Lekkur! Ik maak hem meestal met fusilini, tonijn uit blik, kerstomaatjes, mozzarella en zwarte olijven. Dressing van tomatenpuree, mayo, pesto, kruiden en olijfolie. Heerlijk met dit weer!
pasta kerstomaatjes tonijn (blikje) sardines (blikje) lenteuitjes komkommer goede olijfolie peper en zout voor de liefhebber kappertjes en of olijven erdoor jammie jammie, nu heb ik honger
pasta (maakt niet zo veel uit welke soort) zachte geitenkaas met honing (en dat door de warme, afgegoren paste mengen) en verder: aardbeien ham pijnboompitten wortel bleekselderij
Mmmh, koude pasta salades... jummie Een andere lekkere variant op een salade (tenminste mijn vriend is er dol op )... - Rucola sla - Gerookte kip in blokjes gesneden - Feta in blokjes gesneden - Gele Paprika in blokjes gesneden - Tomaat in blokjes gesneden - Salade croutons met knoflook - Evt. een gesnipperde rode ui - Zakje sla-dressing met honing-appel Smullen maar
heerlijk dames, krijg er al weer meteen honger door. Is wel leuk zo om recepten uit te wisselen, leren we nog eens wat van, haha
Ik doe vast iets niet helemaal goed... Als ik gekookte macaroni af laat koelen, dan wordt het een macaronimassa ipv allemaal losse elleboogjes. Wat doe ik verkeerd?
Als je het water opzet om te koken een scheut olijfolie in het water doen en als de pasta gekookt heeft dan afgieten en afspoelen onder koud water. dat stopt het koken en voorkomt plakken.