Vanmorgen was er niks aan de hand, ze was heel vrolijk, lekker spelen en lekker fruit gegeten (voor het eerst lichies met ligaatje erdoor). Daarna naar het consultatiebureau en daar werd ze al een beetje hangerig en moe. In de wagen naar huis viel ze in slaap. Thuis naar bed gedaan, uurtje geslapen en toen ze wakker was dacht ik een flesje te gaan geven maar ze was nog steeds hangerig, ze viel zelfs weer in mijn armen in slaap. Toen even wakker en beetje huilen en beentjes strekken. Dus ik houd haar voor mij en BLUP...hele golf over mij (en haar) heen! Hmm...lekkere zure lucht! brr...dus allebei omkleden en weer naar beneden. Het leek iets beter te gaan dus probeer flesje te geven en dat ging er prima in...maar helaas...ze had de helft op en weer BLUP! Hmm dus weer omkleden en ze bleef maar slap en afwezig. Nu maar weer even naar bed gedaan en even kijken hoe het gaat. Ze heeft geen koorts. hoop wel dat ze zo wat wil drinken/eten want baby's hebben natuurlijk wel vocht nodig...hebben jullie nog wat tips? tja zou het aan de lichies liggen (die ik dus wel meteen weg doe) of is het een buikgriepje (maar dan moet ze toch koorts hebben?)... morgen moet ze eigenlijk de ochtend naar het kinderdagverblijf maar heb mijn schoonmoeder al gebeld zij wil ook de ochtend wel op haar passen, das fijn om te weten iig! mijn arme meissie!
Teun heeft dit een paar weken geleden ook gehad geen koorts en wel overgeven was ook buikgriep probeer anders af en toe wat warm water te geven......en meerdere keren aan bieden en hou haar allert heb je het idee dat ze afwezig gaat worden de HA bellen! Sterkte Oja bij teun heeft het 3 dgn geduurt,......wilde gelukkig wel drinken maar minder als anders..had ook de flessen toen slapper gemaakt ( dus minder poeder)
Ik logde net in om mijn verhaal te doen over Noura. Die houdt ook niets binnen sinds vanochtend. Heb haar al 3 keer omgekleed. Het komt er met golven uit. Ik heb de huisarts gebeld en die zei dat ik even niets moest geven tot vanavond. Ik ben bang dat ze uitdroogt want ze heeft ook diarree. Zijn er geen huis tuin en keuken middeltjes?
Buikgriep heerst heel erg, mijn oudste heeft echt 4 dagen er last van gehad en die had wel hoge koorts erbij, maar ze at en dronk wel voldoende. Heb haar elke dag een glas ORS gegeven en mag je ook aan baby,s geven er staat op de verpakking hoeveel je mag geven. Maar in een paar uurtjes drogen ze echt niet uit. Het is gewoon het beste de maag en darmen even wat rust tegeven. Lauw water laten drinken is ook goed, maar geen grote hoeveelheden. Was al bang dat Cecile het ook ging krijgen, maar tot nu toe mag het nog steeds afkloppen.
Lieve had dit 3 weken terug. Eigenlijk was ze ook gewoon vrolijk maar verder in de middag werd ze steeds somberder. Na dr middag dutje wou ze niks eten alleen wat drinken. En ineens gaf ze ontzettend over. Gevolgd met diaree maar geen koorts. Ze had wel echte buikgriep toen. Dag daarna hadden wij het ook haha. Waren we gezellig alle 3 ziek en wat denk je.... We waren op vakantie ook nog eens en het was net de dag dat we weer naar huis toe gingen