hoe lang zou je moeten wachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimlovesbobby, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    met seks nadat je een bloeding gehad hebt???
    ik heb vorige week zondag een hele heftige bloeding gehad, sinds woensdag heb ik helemaal geen bloedverlies meer gehad, maar mijn vriend en ik durven het nu nog niet aan, waren gisteren even aan het knuffelen, maar vinden het toch nog wel eng om verder te gaan.
    hoe lang denken jullie dat je daarmee moet wachten, en zouden jullie het überhaupt nog durven??
    ik denk dat het wel heel erg moeilijk wordt om nog een half jaar (plus de tijd na de bevalling) helemaal niet meer intiem te zijn met elkaar.
    dus ik vroeg me af wat jullie gedachten hierover zijn.

2. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    Ik heb rond de 14 weken ook een bloeding gehad.. doordat de placenta te laag ligt.. we hebben gewacht tot het bloeden voorbij was.. daarna is het heus eng, maar er gebeurd echt niet zomaar wat met je kindje omdat je intiem bent..weet je ook waardoor de bloeding komt.. bij mij is de kans op weer een bloeding groot.. maar hoef er niks om te laten... succes!

3. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    bedankt voor je reactie
    nee, de vk heeft geen idee waar het vandaan kwam, omdat ik ook een groot stolsel verloren ben zou het ook zo kunnen zijn dat het eigenlijk een tweeling zwangerschap was, waarvan er 1 niet verder ontwikkeld is.
    maar omdat de placenta ook nog een groot gedeelte van de baarmoeder in beslag neemt zou het ook hiervan kunnen zijn, alleen vond ze dan het stolsel wel heel erg vreemd.
    denk dat we het gewoon maar eens heel rustig moeten proberen, en wat jij zegt klopt natuurlijk ook wel, het gaat niet zomaar mis nadat je intiem geweest bent.

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb vroeg in de zwangerschap ook een bloeding gehad (niet door seks toen) en toen we het anderhalve week later deden begon ik weer te bloeden, schrok me dood. Maar alles is gewoon afgesloten en als de vk geen reden heeft kunnen vinden voor de bloeding dan zou het volgens mij gewoon moeten kunnen. Niet schrikken als je weer een bloeding krijgt, alles is een stuk gevoeliger van binnen waardoor er sneller een bloedvaatje stuk gaat.
    Wij vonden het ook eng hoor in het begin! Je moet doen wat voor jou goed voelt.

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier negen maanden niks hihi .. Genoeg andere manieren 😉. Wij durven niet door de voorgeschiedenis .

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hier met 18+3 weken een flinke bloeding gehad. Bleek uiteindelijk na vele onderzoeken een hematoom te hebben bij de bmm in de buurt. Op echo goed te zien maar oorzaak is gevonden na een MRI. Heb een extra lobje aan de placentabdie had gebloed.
    Wij mochten niet meer sexen. Dit ivm het risico op vroeggeboorte door nog meer contracties vd bm en stofjes die dan vrijkomen. Het hematoom zou ook de kwaliteit vd vliezen beinvloeden en verweking vd bmm veroorzaken.
    Sinds het hematoom weg is en we een beetje uit de gevarenzone kwamen ( na 34 wkn zwangerschap) hebben we 1x sex gehad.
    We hebben er allebei geen moeite mee....komt wel weer.

Deel Deze Pagina