Hoi dames, dit is mijn 2e zwangerschap en voel dat Mijn baby heel laag schopt altijd echt tegen mijn blaas aan. Herken dit niet van mijn eerste hebben meer meiden dit?
Jup heb ik ook! Nog steeds wel maar ik voel ik hem sinds kort pas rond mijn navel steeds meer en net iets eronder!
Aha oké mijn placenta ligt aan de voorkant en de verloskundige zij dat ze lange benen heeft ik dacht komt vast door die lange benen dat Ze zo laag schopt afetoe denk ik echt auw zo op me blaas
Ik voelde hem eerst ook vooral beneden. Nu nog en idd veel op mn blaas. Hij ligt met zn hoofd naar beneden dus misschien doet hij het met zn armen/handen. Het voelt in ieder geval niet altijd prettig!
Jep en een rotgevoel dat dat is.. nu is hij uit stuit gedraaid en graait hij met zijn handjes in mijn blaas
Ja hier ook. Baby ligt sinds een week niet meer in stuit maar schoppen is altijd laag in de buik gebleven. Het ligt dus eigenlijk nu met zijn voeten naast zijn hoofd.
Toevallig. Wilde net eens kijken of er al een topic hierover geplaatst was. Ben nu 34 weken en heb sinds gisteren t zelfde. Echt pijn onder in de buik, voel de schopjes heel goed en kan moeilijker lopen. Voel ook meer druk op mn blaas. Pfff en ik noet nog een dikke week werken....heb t zo gehad....
Ik herken dat ook nu in mijn tweede zwangerschap. Dochter (zwangerschap 1) lag in stuit en haar voelde ik altijd vrij hoog in de buik. Nu voel ik de schopjes/bewegingen laag in mijn buik en inderdaad heel vaak tegen mijn blaas aan.
Ja de oke bij mijn 20 weken echo lag ze ook met dr hoofdje naar beneden, Misschien idd Met dr handjes
Hier ook een kindje met lange benen dat meestal met de voetjes naar beneden ligt. Voel het trappelen dus ook laag. Van de week voor het eerst schopjes bij mij navel gevoeld, maar na een dag was het weer gedraaid. Deze houding bevalt denk beter
Hier ook een laag zwemmer. De 1e zwangerschap ook. Ik voel af en toe wat bij mijn ribben maar meestal onderin.