Buren,ppffff

Discussie in 'De lounge' gestart door Spitsmuis, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik woon in een fijne wijk met opzich hele fijne en lieve mensen.
    We wonen in een hofje en kids kunnen hier heerlijk spelen buiten.
    Maar buiten dat om heb ik het echt finaal gehad met 1 buurvrouw.
    Een alleenstaande vrouw,ze heeft om de maand weer een andere kerel in dr huis,loopt tegen iedereen te verkondigen hoe vaak ze al wel geen seks gehad heeft (waar kinderen bij staan!!!!)
    Zal maar niet herhalen zoals zij het zei want dan is echt ongepast voor hier.
    Voor ik haar echt kende,of dacht te kennen,kwam ze hier wel eens een bakkie doen want ze was altijd alleen en kon niet tegen alleen zijn.
    En zo vingen wij haar op zodat ze toch gezelligheid om zich heen had,aanspraak en ze is gek op kindjes dus ze vond het altijd gezellig.
    Opeens uit het niets is dat zo omgeslagen tot een draak van een buurvrouw.
    Ze bleek dat ze in de tijd dat ik met haar over koetjes en kalfjes kletsen (vrouw is in de 60) ze tegen andere mensen over mijn huis begon.
    Even voorop: Mijn huis is altijd netjes maar uiteraard liggen overdag speelgoedjes her en der omdat de jongste net begint met lopen en overal speelgoed mee naar toe sleept en mijn oudste helemaal van het knutselen is en er bijna altijd wel knutseldingentjes liggen.
    Soms was de keuken wel een een rommeltje na bv koekjes of cakejes bakken met de oudste.
    Maar goed,wat is dan rommel?
    Je ziet dan dat er lekker gebakken is met de kids en als ze op de koffie komt ga ik niet eerst op mn gemak de keuken opruimen en haar maar laten zitten,zo ben ik niet,dat opruimen komt daarna wel denk ik dan.
    Maar dan gaat zij lopen verkondigen tegen mensen met wie ze stond te praten in de buurt dat mijn huis een stinkende vieze bende is.
    Dat mijn huisdieren overal hun behoefte zouden doen en dat wij het gewoon zouden laten liggen.
    Dat is gewoon dus helemaal niet waar!
    Tja,we hebben een betegelde achtertuin en soms ligt er wel eens een poepje van mn hondjes maar die ruim ik op zodra ik het zie liggen.
    Verder zou mijn keuken volgens haar een grote vieze vette smerige bende zijn waar de vieze lucht zelfs op de adem zou slaan.
    Ook grote onzin!
    Onze keuken is spik en span,enige wat soms op de aanrecht staat is bv een beetje afwas wat niet meer bij de vaatwasser paste die dan net op dat moment aan staat.
    Niks geen vet,stank en weet ik wat nog meer ze verzonnen heeft.
    We hebben ook een gedenkplaatje gemaakt over mijn overleden kindje,en nu begint ze dus te klagen over het beeldje wat er staat,de bloementjes,een lief waaitertje enz...
    Ze vind het belachelijk dat we dat allemaal kopen voor een overleden kindje en dat zo maar zo in onze tuin neerzetten.
    Ons kindje was onder de 24 weken geboren en we hadden de keus het te begraven of cremeren via het ziekenhuis,of bij een gewone begrafenis of thuis.
    Gemeente na gevraagd en onder de 24 weken mag je je kindje thuis begraven,wat wij ook gedaan hebben en dat was voor zij hier kwam wonen.
    Ze woont hier nog niet zo lang.
    Maar nu begint ze daar ook nog eens over.
    Ze wil bv een nieuwe schutting maar dan moeten wij daar maar wel aan mee betalen.
    Voor mij hoeft niet binnen een week een nieuwe schutting komen te staan plus daarbij kost het gewoon geld en zoveel geld dat zij op een vreemde manier blijkt te hebben,hebben wij gewoon niet.
    Zij is alleen en houdt meer geld over dan wij met 4 personen en een druk huishouden enzo.
    Gelukkig weten de meeste mensen wel dat het hier helemaal geen smerige bende is en dat het hier ook helemaal niet stinkt e.d.
    Maar ik ben er echt wel boos over dat ze zo is gaan doen.
    Overigens begint ze nu ze weeeeeeeeer een nieuwe kerel heeft(ben de tel sirieus kwijt na al die mannen die ze gehad heeft sinds ze hier woont!)echt ruzie met iedereen te maken.
    Ze begint opeens tegen iedereen te zeuren,heel gemeen te doen,eigenlijk het zelfde wat ze bij mij doet.
    Mensen zeggen dan wel,waarom spreek je haar niet aan op een gewone manier en vraag je waarom ze dit doet aangezien jullie zoveel voor haar gedaan hebben.
    Ik wil die moeite niet meer nemen.
    Heb het 1x gedaan omdat het me toen nog meer kwetste dan nu.
    Maar doe moeite was verspilde moeite want nog geen week later begon ze weer met nieuwe verhalen in de rondte te gooien.
    Ik vind het ook zo walgelijk dat ze allemaal midden op straat,en dan zo hard dat iedereen het maar horen kan,over haar seks leven,wat voor lingerie ze draagt,dat ze het wel zou weten als ze mijn man of die van een ander aan de haak zou slaan.
    Kinderen staan er gewoon bij en nu begint mijn dochter ineens over seks te praten,ze is bijna 5 en ik vind dit dus echt niet kunnen.
    Heb mijn dochter ook duidelijk gemaakt dat ze dat niet meer mag zeggen,want dat mag je niet zeggen want je weet niet wat het is en misschien is het wel een stout woord heb ik gezegd.
    Gelukkig heb ik haar daarna er niet meer over gehoord.
    Maar wat moet ik nou in godsnaam met zo'n buurvrouw?
    Ik walg er gewoon van,en ben ook gewoon pissed off dat ze al die gemene streken achter mijn rug om doet.
    Ze haalde me wel even flink naar beneden door al die dingen over mijn huis te zeggen.
    Dingen die gewoon niet waar zijn...
    Als het waar was kan ik begrijpen dat je dat tegen iemand kwijt wilt.
    Maar in de tussentijd dat ze dat allemaal vertelde tegen mensen die ze sprak,kwam ze daarna wel zogenaamd gezellig op de koffie.
    Als je mn huis vies vind en zoooooo vind stinken,blijf dan lekker in je eigen huis alleen en ga daar in je uppie zielig doen.
    Wat moet ik hier mee?
    Wat kan ik er mee?
    Ze heeft meer mensen HELE gemene streken geflikt en iedereen in de buurt is nu ook op de hoogte van haar streken maar ik weet hoe kwaad sommige mensen zijn en die willen haar gewoon echt niet meer zien.
    Ik ben gewoon eigenlijk bang ook dat de bom gaat barsten een deze dagen.
    Ze schijnt vandaag weer thuis te komen van dr kerel en ik hou mn hart echt vast!

Zo dat is er meteen ff uit!

2. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Nou, lijkt me duidelijk!
    Je helemaal niet meer bezig houden met haar!
    Ik zou niet eens meer tegen haar praten, echt niet!
    Wel na haar sowieso eerst gevraagd te hebben haarzelf niet meer zo asociaal te willen gedragen, vooral in het bijzijn van kinderen, en haar mond te houden over haar sexleven!

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoi,

Wat een nare situatie! Gelukkig weten andere ookhoe het er bijjou aan toe gaat. En al was het zo jij leeft daar en het is jou huis. Denk ergens wel dat ze wat ziekelijk jaloers is. Maar datdat ten koste van jullie moet gaan?!? Ik heb hier ook niks met de buren, beide ka ten vrij oude mensen, het er geen profijt van maar geen ongemak. En als ik dit zo lees mag ik idd niet klagen. Ik zou zeggen doe gewoon lekker je eigen ding, en zie haar als lucht. Jij en anderen weten wel beter!!

Liefs yvonne

4. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik neem aan dat zij nu niet meer bij je over de vloer komt?

5. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vervelend mens zeg! Ik kan me heel goed voorstelllen dat je er helemaal klaar mee bent. Heb je haar er haar al persoonlijk verteld dat je weet wat ze allemaal uitkraamt? Dan staat ze vast met haar mond vol tanden

6. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    gatver wat een stom mens! kan begrijpen dat je hier boos om wordt! maar gewoon lekker boven gaan staan! niet op aan spreken want dat wil ze graag! jij weet beter en laat haar maar praten! als jij hierop gaat reageren en je gaat verdedigen dan heeft ze je waar ze je hebben wil! lekker laten praten en niet op ingaan ook als je dingen hoort gewoon lekker luchtig op reageren net alsof het je niks kan schelen! dan houdt het vanzelf op!
    Heb het zelf ook meegemaakt met een roddelaar hier in de straat en heb het gewoon genegeerd en die persoon ook! dat frustreerde die persoon zo erg dat ze bij meerdere buren ging vragen waarom wij niks meer zeiden haha en haar negeerden en als andere mensen er naar vroegen dan zei ik ach moet ik hier nou serieus op gaan reageren? ik ga hier niet eens op in en dan moest ik lachen haha
    Toen was het niet meer leuk! en nu geen last meer van en doet ze het nog wel dan heb ik er in ieder geval geen last meer van want hoef er niks over te horen dus hoor ik het ook niet meer;)

Want geloof me niks is zo frustrerend als iemand negeren!

succes! en sta er gewoon echt lekker boven! leef je eigen leven en heb scheit en zijn belangrijkere dingen in het leven dan je druk maken over buren of zielige personen;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.088
    3.870
    113
    Net wat de anderen zeggen, negeer haar. Laat haar niet je huis meer in, ga ook geen discussies met haar aan of jezelf verdedigen, gewoon helemaal niet meer op reageren.
    Ik woon zelf ook naast een stel aso's, schelden, bedreigen, noem maar op waar onze kinderen bij zijn.
    We negeren ze maar, als het te erg wordt, bellen we de politie, maar verder gaan we niet met ze in discussie. Verlaag je niet tot dat niveau.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje ik zou daar geen woord meer aan vuil maken aan dat zielige eenzame mens... zij laat zich zeker gebruiken doordat ze zo eenzaam is door al die mannen en is waarschijnlijk jaloers op jullie leventje als gezin samen... laat dat mens toch barsten meid... en vooral niet meer binnen laten... als ze het dan eens vraagt dan zeg je wat je op je hart hebt en dat je verder niets meer met haar te maken wil hebben.,... wat een rotwijf!

9. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Wow, wat een hoop tekst over een vrouw waar je geen moeite meer in wilt steken ;)

Dus je hebt een wel erg vervelende buurvrouw die in een soort van midlife crisis zit, negeer haar gewoon. Als ze je weer confronteert met weet ik veel wat voor escapades, vertel haar dan gewoon eens wat je van haar vindt, dat je niet gediend bent van haar gedrag waar de kinderen bij zijn en dat je het contact graag tot een minimum beperkt.

Ik neem aan dat de rest van de buren in het hofje jou wel kennen, je huis wel eens van binnen hebben gezien en al die roddels over jou met een flinke korrel zout nemen.

10. tulip

tulip Niet meer actief

gewoon jaloers dus op jullie. Niet meer op reageren en je dochter uitleggen dat het geen nette woorden zijn en dat de buurvrouw niet goed snik is...

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou dit dus? Gewoon niets meer aan doen.

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ze komt hier zeker niet meer over de vloer.
    Zal zou ze smeken omdat ze weer eens geen vent heeft,ze zoekt het echt maar uit.
    Die zet hier geen stap meer in mn huis!
    Ik laat haar ook gewoon lekker links liggen,heb nog geen woord tegen dr gezegd en ze bleef wel gedag zeggen maar raar staan kijken dat ze deed dat ik niks terug zei. Loop haar straal voorbij.
    Ik denk trouwens nu ik zo lees van jullie dat er inderdaad iets van jaloezie bij zit want ik heb het leven wat zij nooit gehad heeft.
    Heeft wel kinderen maar die komen er zelfs al niet meer,zelfs dr kleinkinderen komen er niet.
    Ze had een pleegkindje uit Frankrijk die in de zomervakantie's naar hier kwam maar die mag ook al niet meer komen.
    Kortom,zegt meer dan genoeg.
    Maar ja,zij verteld het ene en dan blijkt het door het andere te komen.
    Maar nu is ze gewoon op dr bek gegaan nu alles uit is gekomen.
    Ik weet niet eens of ik haar zielig moet vinden,want iemand die zielig is doet niet zo.
    Maar als ze mij de eerst volgende keer nog gedag zou zeggen,dan vraag ik haar gewoon waarom ze mij gedag zegt en waarom ze zo doet.
    Maar ze zal me geen gedag meer zeggen,dat weet ik zeker.
    Iedereen denkt overigens ook dat ze hier niet lang meer zal wonen,ondanks dat ze dr huis pas opgeknapt heeft,en haar tuin.
    Ze kan er niet tegen als mensen haar negeren,en nu zit ze alleen maar bij die kerel van dr (waar ze overigens ook vreselijke dingen over zei!!! Het zou bij hem ook vreeeeselijk stinken en weet ik allemaal,hoe durft ze dat te zeggen,dat is geen liefde maar draait om de seks dus)
    En dat voor een vrouw in de 60!
    Vind het gewoon echt jakkiebah!

13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.038
    3.862
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wat een akelige buurvrouw!

Maar als ze zich eerst wel wist te gedragen kan ze best eens Alzheimer of zoiets hebben. Dat je dan de grenzen van het toelaatbare niet meer kent is een belangrijk symptoom. Misschien een keer je zorgen uiten tegenover de wijkagent/haar huisarts en je er verder niet meer mee bemoeien.

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zo dat zegt zeker genoeg! Het is gewoon een zielige en jaloerse vrouw die geloof ik ook nog zo roddelt dat ze gezeur/gezeik op zoekt. Goed dat je haar negeert wel jammer dat het zo moest gaan terwijl je dat van begin niet had gedacht. Zij verpest het dus voor haarzelf en nu ook voor jullie. Bah hekel aan dat soort mensen!! En dat van over seks praten bij een kind van 5 nou dat vind ik echt goor en het lijkt me ook niet leuk om het zelf te horen. Ik hoef echt geen details van iemand te horen of dat ze mannen ge-scoort heeft jakkesssss :$

15. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Klinkt als een buurvrouw die aardig in de knoop zit met zichzelf. Ik zou zelf niets meer tegen haar zeggen,ook geen gedag, maar tegelijkertijd ook denken dat 'gedag' toch wel het minste is wat je kunt zeggen, juist omdat ze (naar mijn idee) aardig in de war is en ik dit ergens toch ook wel zielig vind. Een direct familielid van mij heeft ook rare dingen gedaan en gezegd,omdat ze in de war was. Ik denk daarom meteen aan deze situatie (en van bijvoorbeeld manisch-depressiviteit is bekend dat sommige van deze mensen sexueel graag actief zijn/zouden willen zijn) en vind deze vrouw uit je verhaal toch wel een beetje zielig.

Maar je zit er maar mooi mee... Sterkte

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nou dat is de reden waarom ze alleen is en er geen man langer dan een maand wil blijven,iedereen wordt knettergek van dat rare gedrag.
    en de reden waarom jij niet alleen bent is omdat je een goed mens bent.
    ik zou haar dan ook lekker in haar sopje gaar laten koken.

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Sorry waar om denk je aan Alzheimer?? Bij Alzheimer denk ik wel aan iets heel anders dan wat TS schrijft

Ik zou haar totaal nergeren en me er al helemaal niet over opvreten. Dat is zonde van je tijd en energie

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo te lezen is je buurvrouw diep ongelukkig. Misschien zou je eens een serieus gesprek met haar kunnen aangaan en vertellen dat je je zorgen om haar maakt.

19. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.038
    3.862
    113
    Vrouw
    Thuis
    Misschien omdat mijn grootmoeder jarenlang met mede gedementeerden in een verzorgingshuis heeft gezeten? En ik ook de eerste symptomen bij mijn grootmoeder heb gezien.

Mensen met Alzheimer proberen zo lang mogelijk de schone schijn op te houden, daarom zijn de initiele symptomen vaak niet waarneembaar. Grenzen niet meer herkennen is zo'n symptoom.

Die oudjes in het verzorgingshuis gingen nog veel verder, een man liet bijvoorbeeld zijn geslachtsdelen aan zijn buurvrouw zien, met de vraag of ze vanavond zin had. Zijn buurvrouw zei beleefd nee. Beiden waren zover heen dat ze dit beiden als normaal gedrag zagen ;).

Plotselingen verandering van gedrag is een belangrijke indicator voor een psychische ziekte/aandoening.

20. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ook negeren, en als ze een opmerking maakt alleen maar zeggen..tja je buren kan je niet kiezen he?! en dan draai je je om en loopt weg..ik hou niet van die bemoeizuchtige types die stiekum over je schutting hangen, en in je huis naar gespreksonderwerpen zoeken..bah ordinair typ!!

Deel Deze Pagina