Ik ben een echte koukleum en heb altijd heel snel koud. Op zich kan ik mij daar redelijk tegen kleden, maar ik sta ook regelmatig aan het sportveld te kijken en dan heb ik enorm koude voeten. Ik heb vorig jaar een paar gevoerde timberlands gekocht, helpt niet. snowboots (wel goedkope) helpt niet, gevoerde laarzen anwb, nog koude voeten. Zijn er speciale thermosokken of een bepaald soort laarzen die echt helpen? Sta zelfs op het punt om uggs aan te schaffen, dat wil voor mij wel wat zeggen.. Maar ja, daarmee kun je ook nog niet eens in de regen toch? Tips?
Het klinkt wellicht belachelijk, maar ik koukleum van de wereld doe dus boterhamzakjes over mn voeten en dan in mn schoenen. Heb zelfs zweetvoeten als ik terugkom
Haha, dat klinkt ook nog eens als een heel goedkope oplossing, sowieso het proberen waard. Lijkt me alleen niet heel comfortabel? Of draag je er nog sokken over?
Dat deed ik vroegah toen ik naar school moest fietsen (uur fietsen). Vaak deed ik dan eerst panty, dan de zakjes en dan sokken. Bleef het beter zitten. En doktershandschoentjes onder je gewone handschoenen werkt goed bij de handen
Nee gewoon de zakjes over mn sokken en dan hoef ik nog niet eens dikgevoerde schoenen aan. Even testen met schoenen van jezelf, maar ik voel er niks van, glij niet in mn schoenen oid. Alleen ik heb maat 36 dus met een grotere schoenmaat even kijken of het past. Anders pedaalemmer zakjes nemen Perfecte oplossing als voetbalmama, intocht van de sint, carnaval enz
sokken, botherham zakjes, evt. wollen sokken erover deden wij altijd en nu heb ik wandel sokken in mijn outdoorschoenen en warempel warme voeten! dus kijk ook een bij een decathlon ofzo naar verschillende sokken. Te strakke sokken geven sowieso ijsvoeten. O in paardrijlaarzen deden we altijd pendaalemmer zakjes inderdaad.
nee niet eens heel dik, wel met een lekkere zachte onderkant . maar anders in elkaar gezet en andere stof op de bovenkant. Ik vind het heerlijk. ze hebben deze ook, volgens mij krijg je dan nooit meer koude voeten .. haha in de reviews staat een stel dat heeft ermee in lapland gelopen bij -8 en kouder.. hihi moet lukken hier in ons kikkerlandje haha https://www.decathlon.nl/p/sokken-voor-wandelen-in-de-sneeuw-volwassenen-sh500-active-warm/_/R-p-15245?mc=8374011&c=GRIJS Ik heb https://www.decathlon.nl/p/2-paar-halfhoge-wandelsokken-voor-volwassenen-forclaz-500/_/R-p-130048?mc=8357785&c=GRIJS
Ik draag dan iets dikkere sokken. Dan gaat het goed. En, de rest van mn lijf moet ook warm zijn. Als dat te koud is krijg ik ook mega koude voeten. Zakjes deed ik vroeger ook idd..nu niet meer
Wol reguleert dus ik zou zeker kijken naar wol of lamsvacht gevoerde schoenen. De tip van boterhamzakje werkt vaak ook
Wollen sokken en eventueel een wollen inlegzooltje. Die kosten 1 euro bij de Action. Heerlijk warm en geen zweetvoeten .
Dikkere sokken wil vaak niet bij mij. Ik heb heel brede voeten en mijn schoenen zitten precies pas zeg maar. Maar dat werkt dus niet met heel dikke sokken.
Oh en de rest is geregeld haha. Ik heb lekkere thermoshirts en zelfs al een thermobroek en een warme jas.
Ik zweer bij m’n uggs. In de winter loop ik op niets anders. En dan vaak van die lekkere, dikke fluffy sokken er in.
Ja, ik wilde ze eigenlijk niet. Principe kwestie enz, maar ben eigenlijk bijna overstag. Ik wil ook zo graag gewoon eens lekkere warme voeten zonder veel gedoe.
Hier ook altijd koude voeten. Manlief was dit beu en heeft mij een paar foeilelijke Uggs gekocht (de schat) . Drie jaar lang altijd warme pootjes gehad. Nu zijn de Uggs al twee jaar de deur uit, maar wat mis ik die dingen bij koud weer. Ze zijn zoo lelijk maar zoo lekker warm! Hebben ze tegenwoordig geen sneaker varianten van Uggs?
Wij deden vroeger als we gingen schaatsen ook altijd een boterhamzakje om onze voeten heen. Nu geef ik niet meer zo om koude voeten. Ik vind koude benen veel erger