Wat ik een keer ergens gelezen heb is van die dingen die je in de winter op je voorruit legt van je auto (voorruit folie van aluminium) . Daar je zooltje op leggen, de vorm natekenen en uitknippen en dan in je schoenen leggen. Geen idee of het ook daadwerkelijk werkt
Ik heb altijd laarzen met een plateau zool zeg maar. Gewone sokken erin en nooit koude voeten. Tegen de tijd dat de kou door de zolen is ben ik al wel weer in een warme winkel geweest of al terug thuis waar ik lekker mijn pootjes in poezelige sokken tegen de verwarming zet en dan een kop koffie erbij en pc
Ik zeg UGGS! Top, heerlijk en geweldig! En serieus, ze hebben ook mooie en leuke UGGS, echt waar. Mijn favoriet zijn de Kensingtons. Mooie leren laarzen. Bekijk bijlage 548527 Maar het klassieke korte model vind ik ook mooi in het leer. https://www.winkelstraat.nl/ugg-w-cory-zwart.html?gclid=EAIaIQobChMI1JLHs8Gu1wIVQbgbCh33HgyUEAkYByABEgIs6_D_BwE
Uggs zou ik wel eerst in de winkel passen. De maten zijn raar. Maar ligt ook aan je maat hoor. Ik hen maat 39 en pas kindermaat 36... maar van de grote-mensen-schoenen heb ik gewoon 39. Maar ik heb geen ‘gewone’ Uggs, alleen leren. (En een paar gebreide als toffel/camping/achtertuin/hondenuitlaatlaars)
Ik smeer mijn voeten in met vaseline en dan warme sokken /laarzen aan. Vaseline isoleert, zodat je geen lichaamswarmte kwijt raakt. Het geeft heerlijke warme voeten bij mij.
https://www.kampeerwereld.nl/bergsteinoutdoormt38-brown-bl-733829/?gclid=Cj0KCQiA84rQBRDCARIsAPO8RFxuT5wmDX5uyjryPymNfiAfHLt08oiSq9ukY9usWq_SXK6Fl7nh47caAjoWEALw_wcB Ik heb sinds kort deze, waterdicht, gevoerd en tot nu toe heerlijk warm. Gisteren was het aardig koud op het veld (hondentraining) maar ik heb geen koude voeten gehad.
Ik zie nu vooral voor me hoe je daarna plakkerige vette sokken uittrekt... En dus drie paar sokken per dag gebruikt
Nee hoor het gaat niet glijden en het trekt in de voet. Ze worden inderdaad lekker zacht. Sokken zullen vast van binnen plakken, maar ik heb een apparaat dat kleren voor mij wast . Ik gebruik het alleen als ik in de winter buiten naast een veld sta te kleumen en het werkt perfect. Nooit meer koude voeten is voor mij wel een paar plaksokken waard. Al vind ik dat echt reuze meevallen. Kokosolie werkt trouwens ook.
Uggs idd! Je hoeft niet persee de normale te nemen ze hebben heel veel modellen. Zo heb ik de kensington een soort biker boot model, de cargo en nog wat modellen waarvan ik de naam niet weet maar met harde neus ook en ritsen aan de zijkant.