Ik begin het nu alweer te merken: zodra het iets kouder wordt buiten zit ik de hele dag met koude voeten. Het maakt niet uit welke schoenen of sokken ik draag, ze blijven gewoon koud. Als ik thuis ben lukt het me vaak wel om ze op te warmen door bijv een kruik te maken, maar dat kan natuurlijk niet als ik op m’n werk ben. Heeft er iemand DE gouden tip voor me?
Je hebt sokken met batterijen en verwarmingselementjes erin. Google maar eens! Hebben ze ook handschoenen van.
Ja ik dacht deze week, laat ik eens mijn sport sokken aan doen ( die voor het hardlopen wat ik overigens 1 keer heb gedaan. ) en opeens had ik geen koude voeten meer! Dus ik ga er maar eens meer bestellen.
Ik draag thuis warme sloffen en in bed van die afgrijselijke dikke bedsokken. Dat helpt. Anders een warm voetenbadje? En daarna sokken/sloffen aan.
Wandelsokken aantrekken , bij de Decathlon kosten ze niet zo gek veel. Dat scheelt echt. Hier in mijn slechte been bloedsomloop problemen en ik heb binnen vaak Spaanse sloffen aan maar in mijn schoenen vaak wandelsokken.
Ik heb lastvan wintertenen zodra het kouder word. Enige sokken waar ik dat niet mee heb zijn sokken van merino wol. Er zijn ook van die zooltjes die warmen. Heb ik vorig jaar bij de Lidl gekocht
mag ik vragen waar jij die koopt? Ik heb gisteren bij Intratuin heerlijke warme wollen sokken gezien, maar deze hadden antislip eronder. dat vind ik dus niet fijn in schoenen. Ik heb daarom nog van die ouderwetse handgebreide geitenwollen sokken. Niet mooi, maar heerlijk warm.
Ik kwam ze voor t eerst tegen op een paardenbeurs. Volgens mij heet het merk Equirex. Denk dat ze ook wel online te koop zijn.
Ahh top!! Thnx, met jullie tips kan ik wel wat! Vind het altijd zo vervelend altijd... Als mijn voeten koud zijn heb ik het verder ook gewoon koud
Hoorde vandaag op de radio dat Jimmy Choo schoenen met verwarming verkoopt a €1500 weet niet of het je dat waard is
Misschien eens barefoot schoenen proberen? Ik heb die ook en hiermee gebruik je de spieren in je voeten veel meer waardoor de doorbloeding beter wordt en je dus minder snel koude voeten hebt. Verder helpt wol vaak goed, je kunt ook wollen sokken en wollen inlegzooltjes in je schoenen doen.
Wol! En schapen vacht! https://www.woollies.nl/shop/dames/sloffen/schapenwollen-sloffen-pantoffels-dames-schapenvacht-harde-zool-Merino-hoog-model Dit type sloffen, heerlijk warm!
Warmen die zooltjes eenmaal op of kun je ze hergebruiken? Hier ook altijd ijskoude handen en voeten. Ik zit nu ook met drie paar sokken en sloffen op de bank, maar niet warm te krijgen. Ik heb een waardeloze doorbloeding.
Icebreaker heeft ook sokken van merinowol. De sokken heb ik nog niet geprobeerd, maar de andere kleding hen van merinowol zijn echt heel fijn. Ik hen vorig jaar met -28 warm kunnen skiën (wel met verwarmingszakjes in mijn schoenen).
Hier ook altijd koude voeten. Ik ga ook wollen sokken kopen en heb voor de winter (voor als ik weer langs voetbalveld/hockeyveld sta) uggs. Niet mooi, maar wel echt warme comfortabele voeten.