Dames graag jullie advies over het volgende. Wij hebben raambekleding aangeschaft en dit laten inmeten door het bedrijf. Met zijn drieën zijn ze geweest om in te meten (medewerker 1, manager, nieuwe collega die werd ingewerkt) De nieuwe collega heeft samen met de manager alles ingemeten. Na 2 weken is alles afgeleverd. Van de in totaal 28 plissé zijn er gewoon 11 niet juist. Er is verkeerd gemeten en sommige zijn te kort geleverd door de leverancier. Op alle 28 systemen zit een paarse verkleuring. Het bedrijf heeft geprobeerd om te kijken of ze de plissé konden afstellen, maar dat is niet gelukt. De 11 verkeerde plissés hebben ze daarom opnieuw besteld. De overige zullen opgehaald worden en de onderdelen waar de paarse kleur op zit, zal vervangen worden. Dit zal meer dan 2 weken duren, waardoor ik al die tijd zonder raambekleding zit. Voor beneden minder erg, maar de slaapkamers zijn wel lastig. Iemand een andere oplossing en moet ik accepteren dat ik gewoon 2 weken zonder raambekleding zit?
Ja ik denk dat je idd moet accepteren dat je zonder raambekleding zit, want ze proberen hun fouten te herstellen. Heb je geen andere gordijnen nog liggen voor tijdelijk gebruik of misschien een oproepje op fb?
Vrees dat er niks anders op zit. Ze lossen het probleem zo te lezen netjes op, meer dan dat kun je nu ook niet. Hoe vervelend het ook is, maar ze zullen ook geen 11 plissés binnen een dag of wat kunnen maken.
Wel heel vervelend voor je dat ze het zo fout hebben gedaan bij het bedrijf! Ik denk echter dat het bedrijf al alles doet om het op te lossen, dus dat er wat dat betreft verder weinig te halen valt. In de slaapkamer zal je dus even een tijdelijke oplossing moeten zien te vinden. Als het erg goedkoop moet, kan je denken aan lakens voor de ramen. Anders kan je vrij goedkope, kant en klare gordijnen kopen bij bijv Action, Leen Bakker etc. Succes!
Ik zou dit heel simpel oplossen; fleecedekentje (of tafellaken, of hoeslaken etc) aan je raam of kozijn vastmaken met wat stukjes ducttape. Zo heb ik dat jaren geleden opgelost.
Vervelend, maar ze lossen het goed op toch? Ik weet niet hoe veel inkijk je hebt op je benedenverdieping, maar boven kun je gewoon prima oplossen door een vuilniszak of deken voor de ramen te plakken. De vuilniszak kun je desnoods voor 2/3 doen zodat mensen je niet zien maar je overdag wel wat daglicht hebt. 's Avonds en 's ochtends is het toch nog donker, dus voor de verduistering kun je het wel laten.
Wij hebben toen we nog geen gordijnen hadden gewoon een groot laken voor het raam gehangen boven en beneden hadden we niks.
Kunnen ze gedn noodvoorziening leveren? Wij hebben shutters besteld, levertijd 16 weken. In de tussentijd krijgen wij nood plisse zodat er toch iets hangt
Wij hadden gewoon wat dekens en lakens voor de ramen gehangen. Mooi is het niet, maar wel effectief en het ging maar om een paar weken.
Zelf even een oplossing verzinnen, wij hebben ook bv fleece-dekentjes voor de ramen gehangen met wat dubbelzijdige tape. Niet prachtig, maar voor 2 weken een prima overbrugging.
Ja dat zul je idd moeten accepteren. Is geen ramp toch. Er zijn al goede oplossingen gegeven hier in het topic.
Ik had het ooit met gordijnen waarvan de levertijd ineens werd verdubbeld en gewoon korting gevraagd.
Wij doen op vakantie vaak vuilniszakken tegen de slaapkamerraam van de kinderen plakken werkt ideaal.
Ik denk dat je blij mag zijn dag je over twee weken al nieuwe plissés krijgt. Hoop dat die wel goed zijn! Offtopic: ik dacht even dat Ssaarr een nieuwe nickname had
Even een kleine waarschuwing, als je hr+ glas hebt, niet direct iets op het raam plakken aan de binnenkant, dan heb je namelijk zo een scheur in je raam