Koude voetjes in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    De laatste tijd heeft mijn dochtertje geen sokjes meer aan in bed. Ook omdat het laatst natuurlijk zo warm was.
    Omdat het nu weer wat koeler is had ik haar vannacht over haar langemouwen romper ook een pyjamabroekje aangetrokken in haar slaapzakje. Nou had ze vanmorgen best koude voetjes. Ze heeft heerlijk lang geslapen (klokje bijna rond) en ze voelde verder ook heerlijk warm dus ik denk niet dat ze het koud heeft gehad.
    Ik weet dat koude handjes mogen, maar hoe zit dat met voetjes? Ze zeggen ook wel dat voetjes ook een indicator zijn van of baby's het warm of koud hebben.

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ikke viktor heeft erg vaak koude voeten, ook omdat hij zijn sokjes uit duwt of trekt met zijn handen.
    lekker eigenwijs manneke

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    als ze koude voeten heeft zou ik dr sokken aandoen.

heb ze alleen een romper met lange mauw aan en een pyama broek snachts? geen slaapzak o.i.d?

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft ook altijd koude voetjes als ik haar uit bed haal. Maar lijkt er ook echt geen last van te hebben. Is geen indicatie hoor. Als mijn dochter er wel last van heeft dan laat ze dat weten ook, want bij koud moppert ze in bed.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    jazeker wel een slaapzakje (zie beginpost). Daarom ook geen sokjes met warm weer omdat haar voetjes niet bloot komen te liggen in de slaapzak, maar vraag me nu dus af of dat dan niet te koud is, hoewel ze dus verder wel lekker warm aanvoelde en prima geslapen heeft.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    oke,sorry dan had ik het niet goed gelezen

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heb jij t altijd koud als je voeten koud aanvoelen?
    Nee toch ;)

Dus zolang ze heerlijk heslapen heeft, heeft ze er vast geen last van gehad :)

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    helemaal mee eens, ze worden vanzelf wakker als ze het te koud of te warm hebben.

Deel Deze Pagina