Mijn kindje van 3 maanden wordt de laatste twee weken continue s nachts wakker. Ik kan wel 8 keer mijn bed uit. Vannacht het langste twee uur achter elkaar geslapen. En speentje geven is genoeg, zelf kan hij hem nog niet pakken. Weet iemand wat ik kan doen om hem rustiger te laten slapen? Soms doet hij het een nacht wel goed, naar ik weet niet wat het verschil maakt.
Maar is het dan niet gewoon honger? Als je een flesje probeert? Misschien dat hij daarna wat langer door slaapt?
soms is ineens een nachtvoeding nodig. Hier met acht maand krijgt hij eens ijn de zoveel tijd oook snachts een voeding. soms een paar nachten achter elkaar, sonds maar een... Lastig voor jou is het zeker. Maar ik kan je alvast zeggen, en gaan nog heeeeeeeeeel wat gebroken nachten komen
wat voor voeding geef je fles of borst? mijn zoon heeft ook rond die leeftijd die fase gehad. zit nu weer in die fase dus bereid je maar voor op meer gebroken nachten dat hoort bij kinderen.
Mijn zoontje wordt ook af en toe even half wakker, maar hij woelt dan even en slaapt binnen 5 min weer verder. Misschien moet je even afwachten of hij zelf weer in slaapt? Zo niet, probeer ik 1 of 2 keer zijn speentje en als hij dan wakker blijft geef ik een voeding want dan weet ik zeker dat het honger is.
Soms is het honger, maar dat herken ik wel en dan geef ik hem dat. Maar ook na de nacht bv kan hij het uur erop wakker zijn. Ik vind het zo bijzonder dat het nu ineens zo is.
Maar je geeft bv? Dan zou ik helemaal gewoon lekker geven. Scheelt jezelf en je kindje een hoop frustratie. Kan best zijn volgens mij, dat kleintjes dan vaker komen en maar een klein beetje drinken.