A. heeft best vaak een beetje koude voetjes (tenen). Probleem is dat hij allerlei soorten schoentjes/slofjes niet goed aan zijn voeten houdt. Ik vind het ook zielig om al van die grote of harde schoentjes aan te trekken. Wat doen jullie?
wij hebben kniekousen met sokpantoffels erover heen...deze houd Teun wel aan korte sokken trekt hij ook uit dus ff op zoek naar kniekousen? meestal op de markt zijn ze te koop in kleine maatjes..19-22 zou voor jou nog wel te groot zijn.... of een maliot onder zijn broek aan trekken....
Ik heb voor daan maillotjes gekocht bij de zoman leuke blauwe. Kan die niet uittrekken. Deze doe ik alleen aan als we naar buiten gaan een tijdje Daan heeft hele warme voeten voor de antislip doe ik zootjes aan.
Zielig he, maar volgens mij hebben heel veel kindjes dat. Ik heb zo'n cosibag, dat is zo'n pittenzak die je in de magnetron kunt verwarmen. Die leg ik dan bij haar voetjes. Ook als ze ligt te spelen enzo.
hier trekt ons mannetje ook iedere keer zijn sokken uit. Vandaag slofjes aangedaan en dat ging prima.