Kouder weer maar geen lange broeken verdragen

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 16 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Voor ‘s avonds op de bank zou ik niet te moeilijk doen en een lekkere deken of desnoods een dekbed pakken. Voor over straat dan iets van materiaal dat je verdraagt en dan vooral niet aansluitend. Ik heb nu (andere reden, maar aansluitende broeken kunnen nu ook niet) bv. Marlene Dietrich broeken, jazzpants en andere broeken met wijde pijpen besteld (ik draag vrijwel alleen broeken en een legging is nu absoluut geen optie, in welke stof dan ook). Maxidress kan inderdaad natuurlijk ook, al vind ik dat soms ook nog beste fris, maar beter dan niets natuurlijk.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.050
    2.764
    113
    Vrouw
    Ik woonde destijds in de zwangerschapslegging van H&M. Nu is een legging natuurlijk heel gekleed maar met een mooie lange blouse en enkellaarsjes vond ik dat prima te doen. Ik kon ook weinig op mijn benen verdragen (niet zo extreem als jou nu) maar zo'n legging was prima

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mbt rusteloze benen. s Avonds bij het avondeneten magnesiumcitraat. Die wordt beter opgenomen.

En anders een snuggie/snuggle aanschaffen.

4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.745
    18.855
    113
    Vrouw
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit ziet er wel goed uit en is leuk te combineren met een (langere) Oxford blouse en sneakers! :D

@frummelke86 ja was mijn idee ook maar van de week hadden ze maar bar weinig in de winkel. Ik kan het online bestellen maar momenteel zijn de levertijden weer wat langer merk ik.. maar dat klinkt wel fijn. ‘S avonds moet ik idd maar niet te moeilijk doen en misschien gewoon maar in mijn nachthemd en dekbed op de bank gaan zitten. En hopen dat er geen onverwachts bezoek komt ;)

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Je bent hoogzwanger, ik zou zeggen onverwacht bezoek: jammer dan. :roflmao: Ik lig momenteel de hele dag in bed in de woonkamer, soms onder een laken of dekbed, soms niet, net wat uitkomt, maar uit bed is maar kort een optie, echt jammer dan voor bezoek. ;) Als ze dat niet begrijpen is het hun probleem, niet het mijne.

Syane vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Eigenlijk is dat wel zo hè. Ik heb gelukkig niet vaak onverwachts bezoek. Maar heel af en toe wil er nog wel eens iemand langskomen om bijv te helpen. Super lief vind ik dat wel alleen, ik heb er niet altijd zo’n zin in :oops: ons huis is zeker op dagen waarop iedereen thuis is al best vol, dan ben ik in de avond echt moe en wil ik eigenlijk heel wijdbeens als een bouwvakker bh-loos op de bank hangen :roflmao:!

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Lekker doen dan! Of bezoek zeggen op andere tijden te komen of een tussenoplossing en ze onder een dekentje ontvangen. Net wie het is, waar je hoofd naar staat, enz. :) Na je zwangerschap ziet de wereld er wellicht weer heel anders uit.

9. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.758
    7.305
    113
    Vrouw
    Die rusteloze benen waren ook de horror in mijn zwangerschappen. Elke zwangerschap had ik er weer eerder last van. Nog even volhouden!

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja nou idd. Ik herken het ook maar het komt elke keer vroeger en heviger :roflmao: maar echt de hel gewoon. Nee, die kwaal ga ik dus echt niet missen haha!

11. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik moet meteen aan van die MC-hammer harembroeken denken. Zou dat een optie zijn?
    Weet alleen niet of ze in de categorie toonbaar vallen:D;)

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha. Nou heel eerlijk boeit me dat op dit moment thuis niet meer zo. Ik ben momenteel toch al niet meer te redden :roflmao: er toonbaar uit zien komt straks ooit wel weer!

Butchke vindt dit leuk.
  13. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.543
    31.016
    113
    Vrouw
    Bamboe is echt de zachte stof die je kan vinden geloof ik.
    Haak en geregeld mee en heb er sokken van.
    Leggings nog niet gezien. Waar heb jij ze van?

14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb ze van Didi (van toen het nog een stenen winkel was:() en van tante Betsy (die hebben ze nu geloof ik niet in de collectie) maar als je googled vind ik ze zelfs bij de Hema:)

15. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113

Heb je al eens laten testen hoe het staat met je vitamine en mineralen levels? Deze klachten komen veel voor bij meerdere tekorten (o.a magnesium bijvoorbeeld).
    Ik vond broeken ook altijd vreselijk zitten aan het einde van de zwangerschap en droeg altijd lange rokken. Werkte ook prima in de herfst!

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nu je het zegt, ik weet eigenlijk niet wanneer de laatste keer is dat ik dit heb laten testen en het is geen geheim dat ik deze zwangerschap absoluut niet naar alle adviezen heb gegeten. Ik heb echt amper hele gezonde maaltijden genuttigd puur omdat ik er geen zin in had. Wel slik ik een multi (geen vervanger natuurlijk) en extra ijzer en tussendoor is er wel een keer extra gecheckt op vitaminen maar dat was heel selectief, niet het hele spectrum zeg maar. Ik moet sowieso na de zwangerschap een keer checken op schildklier en ijzer nog een keer, dus wellicht pak ik dan de vitaminen en mineralen mee. Goed idee!
    Aanvullend gebruik ik wel magnesium en ijzer (naast een multi voor zwangeren) en na de zwangerschappen gebruik ik altijd een multi voor pas bevallen vrouwen. Mama fit ofzoiets.

humptydumpty vindt dit leuk.
  17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

He grijpwijk laat seabert met rust:evil:

B6X7aLFCMAEUJCP.jpg

:D

Iertje81 vindt dit leuk.
  18. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Is een legging of broek van travel stof niets voor je??
    Die zijn zoooooo heeeeeeeerlijk zacht en je hebt het gevoel dat je niets aan hebt

Nina Sanders en Iertje81 vinden dit leuk.
  19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
  20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.516
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Over punt 3: als je nou een stof hebt gevonden die je goed verdraagt, kun je ook het dekentje om je benen slaan zodat het onder je benen klemt. Zit een heel stuk warmer!

Deel Deze Pagina