'Koudste zomer in 200 jaar' West-Europa zou zich wel eens schrap kunnen zetten voor de koudste zomer sinds twee eeuwen. Grote delen van Europa zullen in juni en juli slechts enkele zonnige dagen kennen. Augustus bezorgt ons zware stormen. Dat voorspelt de Franse weerzender Météo. Het zou de koudste zomer sinds 1816 worden. Gelukkig voor zonminnend Nederland doet de kou zich waarschijnlijk vooral voor in Spanje, Frankrijk, Portugal, Duitsland en Oostenrijk. Na de eerste vijf koude maanden van 2013 is de kans groot dat een ongewoon regenachtige en sombere zomer zal volgen. Alleen september en oktober zouden droger en warmer worden, aldus France Météo. Bron: telegraaf.nl
Nou tot eind juni mag het wel (hoogzwanger bij 30 graden is ook niet fijn) daarna moeten de temperaturen wel omhoog.
Nou, dat mag wel! Het is hier al regelmatig rond de 20 graden, en afgelopen zomer was het bijna elke dag +- 38.. Dat mag wel een stukkie minder!
Inderdaad 30 graden is wat aan de hoge kant als je hoog zwanger bent alleen een lekker zonnetje en geen regen is wel heerlijk.
Het hoeft van mij ook niet te warm, maar dit mag ook wel wat meer ja, zeker wat extra zon en warmte is niet verkeerd. We zullen het zien, we kunnen er niks aan veranderen
Die zware stormen zijn van augustus meteen verzet naar vanavond. Heb je al gezien wat voor buien eraan komen! :O Maar OT, het is niet anders.. helaas.
Vandaag ga met jas weg( winter) en pff wat warm. Morgen dan maar weer zomerjas. Maar nee morgen is het weer koud haha. Heb nog nooit in mijn leven zo LANG mijn winterjas gedragen normaal ligt die gewassen voor de volgende winter. Klimaat verandering tja hier woord het blijkbaar kouder de rest van de wereld warmer?????? Super warm hoeft van mij ook echt niet maar een paar lekkere weken zon. En dan eens lekker met mijn kinderen naar buiten zonder jas ect ect. We zullen wel zien wat het weer ons brengt. De inschatting een koude winter was dit jaar eigenlijk ook wel waar begon laat maar daarna is die heel lang gebleven... We zullen wel zien.
ik was vorig jaar augustus en september 6 en 7 maanden zwanger en werkte ik nog 32 uur onregelmatig in de zorg incl. nacht...... pff! Ik weet wat je doormaakt, ik denk aan je als het zo heet wordt
En hoe vaak hebben ze al niet een horrorwinter voorspeld? OT; Maar goed dat we dit jaar een tent hebben gekocht dus :/ We gaan gewoon proberen om straks de 2 weken vol te houden in Zuid Limburg. We nemen een kachel mee haha!
Waar is die klimaatverandering als je m nodig hebt???! Opwarming van de aarde was het toch.... IJstijdje dan maar? Stelletje fantasten
Dan wordt de ijslaag weer aangemaakt dan denk ik..... nou ja dan hebben de ijsberen ook nog wat....! Misschien wordt het over 20 jaar wel een warme kerst ?