Even weg geweest van de site...maar ik ben er weer. Wij zijn nu een jaar bezig zwanger te worden. De laatste 3 maanden hebben we het een beetje los proberen te laten ook op advies van de gyn. We hebben afgesproken tot jan te wacten als het dan nog niet is gelukt dan gaan we verder met onderzoeken. Maar nu mij vraag of iemand hier ervaring mee heeft. 15 dagen geleden heb ik mn eissprong gehad. Vanaf toen zeer pijnlijke borsten en de laatste dagen ook erg moe. Afgelopen vrijdag echt menstruatie krampen gehad. Gister ook een paar keer dus ik dacht nu breekt de ong. Door dit gebeurd zo bijna elk maand. Maar het veemde is nu dat de krampen sinds gisteravond helemaal verdwenen zijn. En nog geen tekens van bloed! Nog zeer pijnlijke borsten pijn in onderrug Kon het niet laten een testje te doen heb de action test gebruit maar helaas neg. Ben nu 1 dag overtijd. Ik hoop op een reactie...alvast bedankt
Hoe lang waren je vorige cyclussen? Hoe weet je zo zeker dat je 15 dagen geleden je eisprong hebt gehad? Gevoeld? Met ovutestjes gespot? Getempt? Over een paar dagen nog eens testen. Hoop het voor je, want je bent al zo lang bezig!
Ik heb bij mijn zwangerschap ook in het begin menstruatiepijn gehad en dacht. Kom nu maar dan kunnen we naar de volgende ronde. Het bleek raak te zijn en er was geen volgende ronde nodig. Het zou kunnen dat je zwanger bent. Bij mij was de test pas 2 weken later positief. Geen menstruatie betekend nog hoop op een zwangerschap. Heel veel succes en ik duim voor je!
Hier ook zwanger toen ik menstruatie achtige klachten had, en de test op de NOD was toen negatief. Een week later was hij heel erg positief! Heb getest met de k2v5. Ik hoop het voor je!
Op NOD teste ik met CB digitaal negatief 1 dag na NOD met de Action test positief. Spannend hoor.... 6 weekjes terug wist ik zelf ook niet wat ik van mijn klachten moest denken. Ik hoopte op zwangerschap, maar achtte zelf de kans heel groot dat ik ongesteld moest worden: en zie banner: 8 weken zwanger! Spannend meid!!!
Tjonge meiden bedankt voor jullie reacties! Voordegenen die zwanger zijn gefeliciteerd! Pff ja dit is echt spannend!! Het enige wat ik kan oen is afwachten. Ik ga ervan uit dat ik ongesteld ga worden maar als ik woensdag nog niet ben dan ga ik nog een testje wagen......
ik heb elke maand na mijn eisprong pijnlijke borsten, ongi. krampen en misselijkheid. dit houd aan tot ik ongesteld ben, ik tot op heden nog niet zwanger, dus is bij iedereen ook weer anders! hopen voor je meid, over 2 a 3 dagen weer een testje, en inderdaad mischien de kruidvat 2 voor 5 euro kopen? succes!