Kousen (i.p.v. panty's) voor lange benen

Discussie in 'De lounge' gestart door Pendrag, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wie weet ze te vinden? Kousen die niet ladderen zodra je er naar kijkt. En die lang genoeg zijn zodat je de bovenrand niet ziet zitten met een normale rok.

    Mogen met of zonder kleefrand zijn, als ze maar langer zijn dan die van de Hema.
     
  2. mooslie

    mooslie Actief lid

    14 jan 2009
    155
    0
    0
    Bij de H&M, die zijn wel met kleefrand.
    Ik ben zelf 1.81m ze komen bij mij bijna tot tot aan me lies dus vrij hoog
     
  3. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bijenkorf en V en D hebben ook voor lange benen..
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ben vandaag ff bij de bijenkorf naar binnen gelopen. Best veel kousen maar maar 1 soort in xl. Ben benieuwd, ga morgen passen!
     
  5. Miss Dior

    Miss Dior Fanatiek lid

    13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

    tjee meid wat een lengte! Vind het wel heel mooi hoor! Kan mij voorstellen dat jij wel eens problemen hebt met kousen en broeken...

    TS kijk eens bij een lingerie zaak... die hebben toch een redelijk breed assortement betreft verschillende maatjes...
     
  6. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Bij V&D heb ik heel goede gevonden! (meteen vier paar gekocht vorige keer :D) Kosten € 7,95 meen ik. Zit een goede plakrand aan dus ze hangen niet zomaar opeens op je knieën. Zijn 60 denier dus je moet echt moeite doen ze stuk te maken.

    En ik denk dat ze lang genoeg zijn voor jou, maat M komt bij mij al helemaal tot bovenaan, in tegenstelling tot die dingen van de H&M.
     
  7. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    ik ben zelf 1.84m en ik heb wat maillots en leggingmaillot dingen van de v&d maar ik vind die echt bagger. Die van de H&M zijn al een stuk beter.

    Aaaaahhh Valhalla ik moet aan je banner wennen :)
     
  8. Moesje1

    Moesje1 Niet meer actief

    weten jullie toevallig ook waar je panty's kan komen (gewoon huisdkleur) alleen dan zonder teen.. die heb ik laatst ergens gezien maar weet gewoon niet meer waar?! (handig voor open schoenen)
     
  9. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik ben 184 cm en heb die van het kruidvat komen tot mijn lies, en niet zomaar stuk
     
  10. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Niet zomaar stuk spreekt mij ook enorm aan! Heb vorige week panty's bij de hema gekocht. Twee dagen aangehad. Voor mij al weer een record. Haal ik ze bij mn kousenzaak (die dan weer alleen maar panty's verkoopt) dan doe ik er maanden mee.
     
  11. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    die van het kruidvat kosten geloof ik 3.50 euro heb ze al maanden (niet elke dag aan natuurlijk) en ze zijn echt sterk want bij mij zijn echt zomaar stuk, proberen is voor dat geld de moeite waard denk ik
     

Deel Deze Pagina