Aan welke kant van je been komt de kousenband? En hoort je slip/string/broekje onder of boven de jarretelle-gordel? Eronder lijkt mij niet makkelijk met plassen toch? HELP!
Ik heb geen flauw idee om welk been de kousenband hoort, maar je onderbroek/string hoort over je jarretels. Anders is het inderdaad wel erg lastig met plassen (en dat is al zo lastig me een trouwjurk ). EDIT: Wow, ik zie dat je al over 2 dagen gaat trouwen. Super leuk meid. Zijn jullie er helemaal klaar voor? Geniet er iig van, het is fantastisch!!! Bekijk bijlage 36341
Hahaha, ja klopt! Morgen is het zover! Ik hoef straks alleen nog voor mijn nagels, voor de rest is alles klaar! Zo vrder met soppen in huis, en dan lekker relaxen en alles op me af laten komen. Broekje over de gordel dus! Dankjewel!
Volgens mij maakt het niet uit om welk been je de kousenband doet, geniet van je trouwdag!!!! (ps mijn kousen band zakte af toen ik moest gaan staan bij de trouw beambte....dat was een heel grappig moment)
geen idee hoe het hoort, kousenband hoeft niet aan een bepaalde kant volgens mij... Qua jarretels geen idee mijn man houd helemaal niet van dat soort lingerie en draag dat normaal ook niet dus op onze speciale dag ook niet.. ik had een witte hipster aan met just married met steentjes op de achterkant
Hmm ik heb 2 broekjes met jaratels en die zitten aan elkaar vast. Zeg maar de lusjes aan het broekje zelf. Ik dacht altijd dat zo'n gordeltje eroverheen moest? Kun je geen plaatjes vinden op websites van honkemuller of livera ofzo?
ow en een tip, als je moet plassen, achterstevoren op de pot gaan zitten, hang je niet met je sleep enzo bijna in de pot veel plezier en geniet ervan!!!
LOL ! Zo heb ik het ook gedaan. String helemaal uit en dan inderdaad achterstevoren op de pot gaan zitten. Anders was het echt geen doen.
ik heb vreemd genoeg de hele dag niet hoeven plassen (van 10 uur tot 20 uur savonds) gewoon niet teveel gedronken .... vond ik wel vreemd zag al hele taferelen op het wc zien gebeuren maar viel allemaal mee!
ik ben in de winter getrouwd en moet van de kou altijd extra plassen dus moest hier wel een paar keer toen naar de wc
Als ik de site van de Pabo bekijk, hebben de modellen hun slipje onder de gordel. Wat jij hebt is ook handig! Die hadden ze niet meer in de rest van mijn lingerie bij Hunkemoller.
Wat is er zo rot vandaag meid? Ja pabo heeft idd de gordeltjes erover heen. Maargoed dat is natuurlijk ook seks lingerie he...niet gemaakt om mee naar het toilet te gaan
Mijn broertje wil zn nieuwe vriendin meenemen die hij nog geen maand kent. Zonder overleg met mij. Nu ken ik mijn broertje, en ik weet dat zij geen blijvertje is. Zit ik straks met haar op al mijn foto's. Ik heb dat meisje afgelopen zondag voor het eerst gezien! Als hij nou al een half jaar verkering had zou ik er misschien anders over nadenken. Dus ik heb gezegd dat ik ze waarschijnlijk zal teleur stellen, dat het mij spijt maar dat ik liever heb als zijn vriendin gewoon thuis blijft.
Oh nou lekker is dat dat hij haar zomaar mee wil nemen als ze niet eens uitgenodigd is. Ze kan dan toch gewoon alleen 's avonds naar het feest komen (als jullie een feest geven iig). En als hij haar overdag toch meeneemt gewoon zeggen (of laten zeggen door ceremoniemeester) dat ze niet op de foto's mag. Jammer dan hoor voor je broertje, het is jullie bruiloft dus jullie bepalen.