Ik zou nog even terugbellen en zeggen dat ze binnen 48 uur op de stoep moeten staan.. We komen over 2 weken wel even kijken? Dacht het niet! En anders zeer zeker je rechtsbijstand inschakelen. Kan toch niet, zoveel beschadigingen terwijl je veel geld uitgeeft voor nieuwe kozijnen.. Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn hoor!
Mijn ervaring sommige dingen kunnen ze weg werken met een machine bv putten /uitstekende stukjes Wij hebben ook kunstof kozijnen met hout nerf Dat gezaagde hadden ze bij mij mogen vervangen!
We wachten even de reactie af wat ze zeggen als ze weer komen kijken. E zullen het er nie zomaar bij laten zitten
Ik zou sowieso vanaf nu stoppen met bellen maar alles via e-mail gaan doen. Maak een duidelijk overzicht van je klachten en de gemaakte afspraken. En schakel wel je rechtsbijstand in. Dat is helemaal niet veel gedoe. Zij kunnen je precies vertellen hoe je dient te handelen. Laat emotie er buiten ( we zijn jullie zat) en blijf zakelijk ( jullie dienen je werk te doen)
Schrijf een in gebrekestelling. Daarin benoem je alle feiten, gebreken en geef je ze een reeele tijd tot herstel. Ook dat indien ze dat niet doen, jullie na die datum de zaak uit handen gaan geven aan jullie jurist. Je rechtsbijstand kan je een voorbeeldbrief sturen.
We moesten bijna alles aan betalen. Klein bedrag pas na hele oplevering. Achteraf echt stom van ons... nu ik jullie berichtjes lees denk ik:jullie hebben eigenlijk gelijk, waarom pikken we dit al zolang? Je betaald heel erg veel, en ze zijn er al heeeeeeeeeeeel lang mee bezig.1 mei dit jaar zijn ze begonnen. Het zou 1 a 2 werkdagen duren. En wat ik ook erg brutaal vind is dat ze na een half uur al koffie vragen. In het begin gaven we het, maar nu ook niet meer.
Vorige week vrijdag een mail gestuurd met foto erin van de schade. Dat hadden ze gevraagd om daar een foto van te mailen. Niks over gehoord, vandaag weer een mailtje gestuurd hoe het allemaal zit? Vind dit echt gewoon niet kunnen....
Me vriend heeft gisteren weer gemaild, ben benieuwd of er vandaag mail binnen komt.. We hebben net een half jaar geleden dit huis gekocht, alles maar dan ook alles moet eraan gebeuren. We hebben nog wel wat meer te doen, en dan krijg je dit ff pfff.... Vind het echt een associal bedrijf,en dan word er reclame gegeven met 30 jaar top garantie. Snap echt niet HOE????
Ik begrijp niet Zo goed dat je hier km tips komt Vragen, die krijg je in de vorm van “ neem contact op met je rechtsbijstand “ en vervolgens gaan jullie weer afwachten. Waarom schakel je de rechtsbijstand niet in? Een afwachtende houding brengt je niets, en mailen blijkbaar ook niet
Rechtsbijstand komt eigenlijk van mij af, mijn vriend wil dat eigenlijk niet. Ik snap hem ook wel, omdat we nog een heel huis moeten verbouwen.
Maar wat heeft dat te maken met rechtsbijstand inschakelen? Die verzekering neemt alles juist van jullie over qua communicatie etc
Je moet toch eerst schriftelijk bezwaar maken en dan weer 6 weken wachten.. althans daar had mijn vriend het over...
Nee dat doet je rechtsbijstand. Zij gaan kijken wat er gebeuren moet en kan. Ik heb nog nooit 1 brief hoeven schrijven van mijn rechtsbijstand. Dat deed mijn advocaat /het kantoor
Wat heeft vragen om koffie hier mee te maken? Als ik bouwvakkers over de vloer heb is het eerste wat ik doe vragen of ze koffie willen. Dan zet ik ook meteen een thermoskan neer. Hoeveel en wanneer ze dat drinken moeten ze lekker zelf weten. Als ik begin met werken is het eerste wat ik doe mijn computer opstarten en koffie halen. En dan begin ik pas. Ik zou de eigenaar nog een keer bellen. Aangeven dat je echt niet tevreden bent en niet nog 2 weken wil wachten totdat ze “even komen kijken”. Je wil ze graag nog 1x de kans geven om alles op te lossen dus je nodigt hem uit voor de koffie (deze week!) en bespreekt wie, wat, wanneer en op welke manier gaat oplossen. Op hun kosten uiteraard. Als hij daar niet mee akkoord gaat kun je aangeven dat je de zaak uit handen gaat geven. Dan is de keus aan hem... en heb jij deze week duidelijkheid.
Nou precies. Slim trouwens van die thermosfles, ga ik tijdens de verhuizing ook maar even op die manier voor ze doen. Wij hebben trouwens als er verbouwd word in het appartementen complex(is al een paar keer gebeurd) altijd al die bouwvakkers 's middags op de koffie. Vinden ze altijd erg fijn dat wij dat aanbieden en het is nog gezellig ook.