Volgende week wil ik iets samen met mijn man gaan doen, dat is nml. echt al heel lang geleden, ( we doen zelfs geen boodschappen samen) door onregelmatig werk, opleiding, kinderen enz enz, komen we erg weinig aan elkaar toe. Volgende week heeft mijn man een dagje vrij, nu wil ik zoonlief naar kdv brengen , en mijn dochter naar school. en dan hebben we welgeteld 3 uurtjes om samen door te brengen. Wie heeft leuke, romantische (haalbare) ideetjes voor die ochtend?
Gewoon naar het bos rijden en lekker een wandeling maken. De simpelste dingen zijn vaak het meest gezellig
bedankt, dat lijkt me ook wel leuk, maar als het regent? er zijn toch wel meer die iets met hun geliefde doen?
wat dacht je van uit brunchen of ontbijten. dat is iets wat hier in dld heel normaal is. en is ook gezellig. strandwandeling maar dan meot je er wel in de buurt wonen voor die tijd die je hebt nu moet ik zeggen dat we ook echt niet samen boodschappen doen hoor hebben we geen tijd voor doe ik alleen me vent is als ie thuis is altijd ana het klussen. maar we plannen af en toe een avondje weg zo gaan we eind deze mnd ook uit eten en dan bios doen hebben we allang geregeld met oppas ed en dat doen we een paar keer per jaar. is ook altijd leuk
Misschien je man verassen met een lekker ontbijtje op bed en dan koop je wat leuks om aan te trekken. Dan verras je hem en dan thuis gewoon een gezellige tijd hebben