Hangmat voor in de tuin....doen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door KnuffieQ, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hoi dames,

wie van jullie heeft er ervaring met zo een grote hangmat met standaard voor in de tuin.

Wij zijn druk bezig met het aankleden van onze nieuw betegelde tuin.

Nu lijkt het mij heerlijk om er zo'n grote hangmat er in de zetten om heerlijk relax te zonnen. ( tuin op het zuiden:D ).

Heeft iemand ervaring hiermee en gebruik je hem dan veel of valt het uiteindelijk tegen hoe vaak je hem gebruikt.....

Ben erg benieuwd ze zijn namelijk niet goedkoop;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Doen!!!
    Hier hebben we ook eentje en het is heerlijk! De kids vinden het ook heerlijk...

Hier komt het doordat mijn man een hangmat is gewend van vroeger ... Maar ik zou m nooit meer willen missen.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij hebben er 1 maar die gebruiken we nooooit.
    Hangt heel laag en vindt het maar een gedoe om erin en eruit te komen :p lig liever op me loungestoel :)

4. KnuffieQ

Dat klinkt positief. Degene die ik gezien heb mag tot 150 kilo in :$ was echt verbaasd over kwaliteit :D

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou ook zeggen DOEN!!!
    Ik vind het heerlijk om in te liggen en de kinderen ook. Helaas hebben we er nu geen, maar zodra dat weer kan gaan wij ook weer rondkijken voor een hangmat. Ik had er altijd 1 tussen 2 bomen in hangen, maar heb ook regelmatig gelegen op 1 in een standaard. Wel een tip nog, ga even proef liggen in de winkel als dat kan, de een ligt veel lekkerder dan de ander.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben ook een hele goede....meegenomen toen we op vakantie waren in middenamerika.....

Het is echt heerlijk....ook voor kinderen;)

7. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Wij hebben er ook eentje van Cranenbroek, met een standaard. Ik vind het echt heerlijk om er even op te gaan liggen. Maar deze "schommelt" niet echt zoals een normale hangmat, dus zoals gezegd misschien even "proefliggen" in de winkel.. :D

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Helaas hebben we er geen, maar lijkt me echt heerlijk! DOEN! :D

9. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Dat lijkt mij nou ook zo lekker!!!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Doen!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben trouwens gewoon een die je ophangt ergens en niet met standaard.

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Doen!! :D
    Welke heb je op het oog?

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Doen! Onze tuin is helaas te klein. Maar een ex had er een thuis en daar maakten we veel gebruik van. Was een extra brede, waar we samen in konden.

14. KnuffieQ

Heb online een gezien in een website. Maar even eerst naar de winkel voor wat te proberen qua merken.

Hier een betegelde tuin dus ergens tussen hangen wordt moeilijk ;)

15. hannez91

hannez91 Lid

23 mrt 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Zeker doen hoor! Ik heb er eentje met standaard voor mijn verjaardag gekregen :D Ligt heerlijk!

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Die van fatboy is geweldig!

17. Wonder88

Wonder88 Lid

23 apr 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doen! Het ligt echt heerlijk. En is zo heerlijk relaxt.

18. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben die van fatboy gewonnen die oranje die je toen kon winnen bij de chips 6 jaar terug. Sinds dit jaar eindelijk een tuin waar die kan staan en het is geweldig! ik lig er in samen met onze 2 kinderen of ik met mijn man.

wilde hem toen verkopen aangezien toen we wonnen op een flatje woonde maar kreeg er nauwelijks iets voor terug dus bewaard en nu zoveel plezier van!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Oeh dat lijkt mij ook heerlijk. Heb met die ligstoelen altijd net zoiets van, hmmmm dat is het net niet...

Volgens mij hebben ze ze ook b ikea.

20. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Wij hebben er ook een met een standaard. We hebben hem gewoon in de schuur staan. Als het lekker weer is dan zetten we hem op. Als het meerdere dagen lekker blijft dan blijft de stamdaard staan en de hangmat zelf leggen we dan voor de nacht in de schuur. Als het na een dag lekker weer, weer slecht wordt. Dan halen we de standaard weer uit elkaar en leggen we alles weer in de schuur. We gebruken hem best veel, ligt heerlijk.

Deel Deze Pagina