Hoi dames, wie van jullie heeft er ervaring met zo een grote hangmat met standaard voor in de tuin. Wij zijn druk bezig met het aankleden van onze nieuw betegelde tuin. Nu lijkt het mij heerlijk om er zo'n grote hangmat er in de zetten om heerlijk relax te zonnen. ( tuin op het zuiden ). Heeft iemand ervaring hiermee en gebruik je hem dan veel of valt het uiteindelijk tegen hoe vaak je hem gebruikt..... Ben erg benieuwd ze zijn namelijk niet goedkoop
Doen!!! Hier hebben we ook eentje en het is heerlijk! De kids vinden het ook heerlijk... Hier komt het doordat mijn man een hangmat is gewend van vroeger ... Maar ik zou m nooit meer willen missen.
Wij hebben er 1 maar die gebruiken we nooooit. Hangt heel laag en vindt het maar een gedoe om erin en eruit te komen lig liever op me loungestoel
Ik zou ook zeggen DOEN!!! Ik vind het heerlijk om in te liggen en de kinderen ook. Helaas hebben we er nu geen, maar zodra dat weer kan gaan wij ook weer rondkijken voor een hangmat. Ik had er altijd 1 tussen 2 bomen in hangen, maar heb ook regelmatig gelegen op 1 in een standaard. Wel een tip nog, ga even proef liggen in de winkel als dat kan, de een ligt veel lekkerder dan de ander.
Wij hebben ook een hele goede....meegenomen toen we op vakantie waren in middenamerika..... Het is echt heerlijk....ook voor kinderen
Wij hebben er ook eentje van Cranenbroek, met een standaard. Ik vind het echt heerlijk om er even op te gaan liggen. Maar deze "schommelt" niet echt zoals een normale hangmat, dus zoals gezegd misschien even "proefliggen" in de winkel..
Doen! Onze tuin is helaas te klein. Maar een ex had er een thuis en daar maakten we veel gebruik van. Was een extra brede, waar we samen in konden.
Heb online een gezien in een website. Maar even eerst naar de winkel voor wat te proberen qua merken. Hier een betegelde tuin dus ergens tussen hangen wordt moeilijk
Wij hebben die van fatboy gewonnen die oranje die je toen kon winnen bij de chips 6 jaar terug. Sinds dit jaar eindelijk een tuin waar die kan staan en het is geweldig! ik lig er in samen met onze 2 kinderen of ik met mijn man. wilde hem toen verkopen aangezien toen we wonnen op een flatje woonde maar kreeg er nauwelijks iets voor terug dus bewaard en nu zoveel plezier van!
Oeh dat lijkt mij ook heerlijk. Heb met die ligstoelen altijd net zoiets van, hmmmm dat is het net niet... Volgens mij hebben ze ze ook b ikea.
Wij hebben er ook een met een standaard. We hebben hem gewoon in de schuur staan. Als het lekker weer is dan zetten we hem op. Als het meerdere dagen lekker blijft dan blijft de stamdaard staan en de hangmat zelf leggen we dan voor de nacht in de schuur. Als het na een dag lekker weer, weer slecht wordt. Dan halen we de standaard weer uit elkaar en leggen we alles weer in de schuur. We gebruken hem best veel, ligt heerlijk.