Hallo, Ik heb in december een bruiloft en wil graag onderstaande jurk dragen. Omdat het toch wat kouder is, wil ik er wat op dragen. Wat staat hier leuk op? En wat voor schoenen?
Oeh leuke jurk! Ik zou ook voor een heel fijn bolerootje gaan... niet zo´n hele grove, maar fijntjes. In dezelfde kleur als het jurkje (=donkerblauw?) Mooi jurkje!
Hoge pumps, zoiets: Peter Kaiser suède pumps? Bestel nu bij wehkamp.nl En idd geen bolero maar een korte blazer.. Zoiets Steps blazer? Bestel nu bij wehkamp.nl
Oh ja, dat is ook leuk erbij, mooi feestelijk! Misschien is een bolerootje te gewoontjes erbij. Dit is ook een leuk jasje voor de feestdagen.
Ik zou ook voor eens blazer en pumps kiezen, maar niet voor zwart denk ik. Maakt het zo donker. Niet perse minder feestelijk als je het weer leuk aankleed met accessoires natuurlijk.
Ik zou voor de keuze van Dniese gaan! Dat is prachtig op blauw!! @TS: waar is je jurkje van? Wil hem ook! Hij is supermooi!
Mooie jurk! Mag ik vragen waar je deze gekocht heb? Ik heb zelf ook een korte blazer van Steps, zijn erg fijn mooi en past hier prachtig bij! Paar goede pumps er onder en een panty
Ja dit! Heel leuk! En echt geen bolero doen hoor, dat maakt naar mijn mening geen enkele outfit leuker
Bedankt voor de tips! ik twijfel nog een beetje over de kleur... vind de zwarte blazer ook wel mooi. Die zou ik ook nog wel op een spijkerbroek dragen. Maar die andere is misschien weer wat feestelijker... De jurk heb ik besteld bij Next.
Een mooie (nep) bont stola in de zelfde kleur omdat het in de winter is toont dat wat warmer vind ik persoonlijk. en idd pumps