Helaas is het niks geworden met de toppers. En dan vraag je je wie zal er beter scoren bij songfestival. Ik ben best wel benieuwd welke artiesten jullie een kans geven om verder te komen.
Ik zeg: stuur Within Temptation of een andere band die ook over de grenzen bekend zijn. Anders denk ik dat ze Tiesto of een andere bekende DJ een bonkie bonkie europop nummer in elkaar moeten laten draaien met een leuk blond zangeresje erbij en een flitsende show en veel drama er rondom voor de roddelbladen. Moet je eens opletten dat we dan wel doorkomen naar de finale!
Ik vind dat we niet meer mee moeten doen met het songfestival. Denk dat het niet uitmaakt wie we sturen, we komen toch niet door tot de finale.
We moeten niemand sturen het is toch verschrikkelijk dat hele songfestival jaren geleden was het nog wel is leuk om naar te kijken maar als je nu kijkt wat een nummers er doorgaan
nick en simon zijn volgend jaar de volgende. Ze hadden eerst Jan Smit gevraagd maar die had daar geen behoefte aan. Was toevallig op het nieuws vrijdag. Ikzelf vond de Toppers dit jaar zelfs dit jaar vele malen leuker dan de meeste anderen. Liedje was leuk.
Rachel. Het liedje van Noorwegen en de uitvoering er van vond ik erg goed, overigens, had het gisteren heel de dag in mijn hoofd terwijl ik het maar 1x had gehoord. Terechte winnaar.
Ze moeten helemaal niemand meer sturen. Het is één en al politiek. Niets leuks meer aan. Vroeger vond ik t veeeeel leuker, toen elk land nog in zijn eigen taal moest zingen.
Inderdaad, niet meer meedoen met die onzin. Het is allemaal vriendjespolitiek want de meest belachelijke liedjes gaan wel door. Dus nee, gewoon stoppen.
Mij!!!!! Lijkt me een fantastische ervaring. Droom er al jaren van. Ben in tegenstelling tot de meesten hier een ontzettende fan van het festival.
Het was zo leuk "vroeger" Nu is het ene corrupte bende. Goed veel geld inleggen en je mag naar de finale. En verders niks anders dan vriendjespolitiek..... Gewoon kappen met die Bullshit
je ik heb het er ook wel mee gehad. Hulde aan de landen die nog in hun eigen taal zingen, dat vindt ik wel leuk in tegenstelling tot de landen die een poppie engels nummer zingen. Mja niet dat ik er veel aan vindt hoor, heb dit keer niet eens een sec gezien dus zou niet weten hoe de winnaar is. Volgend jaar blijven we maar lekker thuis met z'n allen.. laat ze er toch in wegzakken..
Stuur maar niemand meer, een paar jaar geleden deed Esther Hart mee, met een geweldig nummer. ze eindigde als bijna laatste door die vriendjespolitiek, sindsdien kijk ik niet meer.
Ik hoorde dat het bijna 400.000 euro kost om alleen maar mee te doen aan de halve finale! Hoezo zonde geld?
Hehehe, ik ken een hoop oprechte, getalenteerde muzikanten die betere nummers kunnen schrijven dan al die songfestivalkneusjes bij elkaar. Maar goed, da's dan weer niet commercieel genoeg, of niet middle of the road genoeg. Het songfestival, van mij hoeft het niet. Maar als we dan toch gaan, laten we dan alsjeblieft een keer iets anders doen dan de meesten. Ik zeg: Plork en de Aannemers naar Noorwegen. Winnen doen we toch niet, dus laten we dan lekker een statement maken door iets geks te doen. En hoe mal die gasten ook doen, ze kunnen in ieder geval wél spelen.
Ik zou zeggen waarom nog iemand sturen we halen de finale toch nooit het zijn altijd dezelfde landen die winnen