Kpn en wegvallend internet

Discussie in 'De lounge' gestart door panda86, 16 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Wij hebben al een ruime tijd tv en internet van kpn. Sinds een aantal weken valt het internet steeds weg. Soms voor een minuut soms langer. Als ik videoland aan het kijken ben is dat heel irritant. Ook als ik met dingen voor school bezig ben. We hebben een nieuwe experia box, er is zaterdag een monteur geweest die verder weinig gedaan heeft. Woensdag weer een monteur geweest die heeft de experia box hoger opgehangen dat moest verschil kunnen maken. Ook begonnen ze over led verlichting maar heb dat heb ik ook niet altijd aan staan. Ook dan is het probleem er.

    Meer mensen die dit probleem hebben? Hoe is het opgelost?
     
  2. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    De oplossing was hier overstappen naar een ander. Ze kregen het niet opgelost.
     
  3. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Dit, het zou volgens KPN aan onze muren liggen? Ik had tot halverwege de woonkamer (glasvezel) internet en boven helemaal niets. Overgestapt naar tmobile, en zelfs tot op zolder internet. Daarnaast scheelt het mij €20 per maand. :D
     
  4. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier hetzelfde, het begin met de tv die op een gegeven moment geen ontvangt meer had. Inmiddels is er gister voor de 3e x monteur langs geweest, inmiddels hebben ze de meterkast aangepast, nieuwe ontvanger geplaatst, extra WiFi ontvanger en weet ik wat nog meer.. tv doet het weer gewoon alleen de WiFi is bagger, die gene die er gister was wist ons te vertellen dat er eind deze maand een upgrade wordt gedaan waardoor we sneller/beter (weet ik veel :roflmao:) kunnen krijgen. We wachten dus maar ff af. Worden gelukkig wel gecompenseerd ivm slechte WiFi.
     
  5. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Als het internet in zijn geheel wegvalt is de optie hoger zetten vaak geen goede (zou ik je prive wat dingen mogen vragen om voor mijzelf een duidelijk beeld te scheppen over de situatie?)

    (Ps ervaring met zowel glas als adsl...en de technieken plus medewerker(oud ivm ziektewet) van KPN)
     
  6. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Ik ga ook weer bellen. Heb sinds vannacht waarschijnlijk al geen internet meer. Vorige week heb ik 2x 50 gb internet gekregen voor een week. Daar heb natuurlijk niks aan. Verdergeen compensatie gehad.
     
  7. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Ja tuurlijk je me pb sturen.
     
  8. danielle

    danielle Actief lid

    17 aug 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Toevallig met precies hetzelfde verhaal een aantal jaar geleden overgestapt van Ziggo naar KPN. Wij hebben nooit problemen met KPN maar daarvoor met Ziggo....
    Een overstap zou best eens een oplossing kunnen zijn.
    Heb je een idee welke provider je buren hebben?
     
  9. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Ik weet van 1 van de directe buren dat ze Ziggo hebben. De andere weet ik niet. Wij hebben hiervoor Ziggo gehad ( wel op ander adres) vind ze duur, slechte klantenservice en je moet een kabel naar boven hebben voor tv.
     
  10. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Wij hebben dit met Ziggo. Hebben nu de nieuwste box en nog werkt t niet. Zelfs met een versterker niet. Te irritant.
     
  11. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.721
    1.647
    113
    Heb vlug dit gelezen. Hier ook. Zouden ze dat expres doen vroeg ik me af nadat we dit over de post kregen.

    Heb verder de reacties niet gelezen dus misschien dubbel, maar toen die reclame kwam bedacht ik hoe slim, je zorgt eerst dat overal Wi-Fi uitvalt etc en vervolgens stuur je dat, schaffen mensen het vast aan. :confused:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.810
    113
    Amsterdam
    Mn vriend zegt dat het aan de router ligt en helaas hebben ze die zo geprogrammeerd dat je er niks mee kan dus hij gaat zelf er een kopen en vervangen zodat we er straks geen last meer van hebben. Hij is toevallig van werk uit een zeer gespecialiseerde netwerk expert dus hij kan dit. Maar ligt zeer waarschijnlijk dus aan de spullen van KPN zelf.
     
  13. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Ehm router? Dat ding heb ik al 6 jaar niet meer in huis.
     
  14. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Jawel, maar die zit in je modem gebouwd. Zonder router heb je uberhaupt geen Wifi. ;)
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  15. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Niet veel verstand van. Maar de experia box krijg je van kpn. Kan daar weinig anders aan doen.
     
  16. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.810
    113
    Amsterdam
    Klopt maar het ligt dus niet daar aan maar je modem. En Mn vriend is het dus zo zat dat hij zelf een betere gaat halen die hij zo kan programmeren dat het niet meer voorkomt. Hij zit al tijden te mieren dat hij ook niet de foutmeldingen kan bekijken want dat is door KPN afgeschermd en zo weet je eigenlijk ook niet precies waar het aan ligt. Dus zijn plan is nu modem van KPN eruit en een Cisco er tussen gooien.
     
  17. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Daar moet je dan wel enige kennis voor hebben. Die hebben wij niet
     

Deel Deze Pagina