Wij hebben al een ruime tijd tv en internet van kpn. Sinds een aantal weken valt het internet steeds weg. Soms voor een minuut soms langer. Als ik videoland aan het kijken ben is dat heel irritant. Ook als ik met dingen voor school bezig ben. We hebben een nieuwe experia box, er is zaterdag een monteur geweest die verder weinig gedaan heeft. Woensdag weer een monteur geweest die heeft de experia box hoger opgehangen dat moest verschil kunnen maken. Ook begonnen ze over led verlichting maar heb dat heb ik ook niet altijd aan staan. Ook dan is het probleem er. Meer mensen die dit probleem hebben? Hoe is het opgelost?
Dit, het zou volgens KPN aan onze muren liggen? Ik had tot halverwege de woonkamer (glasvezel) internet en boven helemaal niets. Overgestapt naar tmobile, en zelfs tot op zolder internet. Daarnaast scheelt het mij €20 per maand.
Hier hetzelfde, het begin met de tv die op een gegeven moment geen ontvangt meer had. Inmiddels is er gister voor de 3e x monteur langs geweest, inmiddels hebben ze de meterkast aangepast, nieuwe ontvanger geplaatst, extra WiFi ontvanger en weet ik wat nog meer.. tv doet het weer gewoon alleen de WiFi is bagger, die gene die er gister was wist ons te vertellen dat er eind deze maand een upgrade wordt gedaan waardoor we sneller/beter (weet ik veel ) kunnen krijgen. We wachten dus maar ff af. Worden gelukkig wel gecompenseerd ivm slechte WiFi.
Als het internet in zijn geheel wegvalt is de optie hoger zetten vaak geen goede (zou ik je prive wat dingen mogen vragen om voor mijzelf een duidelijk beeld te scheppen over de situatie?) (Ps ervaring met zowel glas als adsl...en de technieken plus medewerker(oud ivm ziektewet) van KPN)
Ik ga ook weer bellen. Heb sinds vannacht waarschijnlijk al geen internet meer. Vorige week heb ik 2x 50 gb internet gekregen voor een week. Daar heb natuurlijk niks aan. Verdergeen compensatie gehad.
Toevallig met precies hetzelfde verhaal een aantal jaar geleden overgestapt van Ziggo naar KPN. Wij hebben nooit problemen met KPN maar daarvoor met Ziggo.... Een overstap zou best eens een oplossing kunnen zijn. Heb je een idee welke provider je buren hebben?
Ik weet van 1 van de directe buren dat ze Ziggo hebben. De andere weet ik niet. Wij hebben hiervoor Ziggo gehad ( wel op ander adres) vind ze duur, slechte klantenservice en je moet een kabel naar boven hebben voor tv.
Wij hebben dit met Ziggo. Hebben nu de nieuwste box en nog werkt t niet. Zelfs met een versterker niet. Te irritant.
Heb vlug dit gelezen. Hier ook. Zouden ze dat expres doen vroeg ik me af nadat we dit over de post kregen. Heb verder de reacties niet gelezen dus misschien dubbel, maar toen die reclame kwam bedacht ik hoe slim, je zorgt eerst dat overal Wi-Fi uitvalt etc en vervolgens stuur je dat, schaffen mensen het vast aan.
Mn vriend zegt dat het aan de router ligt en helaas hebben ze die zo geprogrammeerd dat je er niks mee kan dus hij gaat zelf er een kopen en vervangen zodat we er straks geen last meer van hebben. Hij is toevallig van werk uit een zeer gespecialiseerde netwerk expert dus hij kan dit. Maar ligt zeer waarschijnlijk dus aan de spullen van KPN zelf.
Klopt maar het ligt dus niet daar aan maar je modem. En Mn vriend is het dus zo zat dat hij zelf een betere gaat halen die hij zo kan programmeren dat het niet meer voorkomt. Hij zit al tijden te mieren dat hij ook niet de foutmeldingen kan bekijken want dat is door KPN afgeschermd en zo weet je eigenlijk ook niet precies waar het aan ligt. Dus zijn plan is nu modem van KPN eruit en een Cisco er tussen gooien.