Naar aanleiding van alle zoen, seks enz topic's was ik erg benieuwd hoe jullie slapen? Slapen jullie samen of apart? Liggen jullie lekker knus tegen elkaar aan? Of liggen jullie ver van elkaar vandaan? Ik slaap altijd op m'n vriend z'n borst, anders kan ik niet in slaap vallen en meestal kriebeld hij dan ook nog eens lekker over mijn rug! zodra ik dan slaap, dan rol ik naar mn eigen kant en slaap ik op mijn zij verder!
wij slapen in 1 bed en dan ver uit elkaar... allebei op de buik en de een met het gezicht naar het raam en de ander naar de muur
Wij slapen wel in hetzelfde bed, maar zo ver mogelijk bij elkaar vandaan. Wel even knuffelen en zo, maar daarna moet ik de ruimte hebben. Hij gelukkig ook.
Bij elkaar in bed, eerst heerlijk knuffelen en dan beide op de buik haha. (stiekem wel vaak hand vasthouden )
Eerst knuffelen en dan allebei aan een kant,ik kan niet samen slapen want ik krijg het spaansbenauwd man.En we hebben allebei ook nog een een eigen tweepersoonsdeken want anders ligt er steevast iemand zonder deken s'nachts.We zijn allebei stevige mensen dus vandaar
Als we net op bed liggen en geen seks gaan hebben, dan liggen we meestal nog wel even lekker lepeltje/ lepeltje. Maar dan is het genoeg geweest en als we het ligt uitdoen en de radio uit dan gaan we ieders op onze eigen helft. Ik kan ook niet liggen op zijn borst. Is me veel te warm en het ligt voor mij oncomfortabel. Dus liever apart van elkaar.
alletwee op de eigen helft.. ik heb echt de ruimte nodig in bed en kan niet tegen iemand aan slapen 8)
Ik kan niet echt tegen elkaar slapen. Wordt dan echt snel wakker...heb gewoon echt me eigen ruimte nodig. Denk ook dat dat komt omdat ik 4 van de 7 nachten alleen slaap.
Meestal lepelen of mijn hoofd op zijn schouder... Maar iig altijd tegen elkaar aan.. In onze slaap rollen we wel om.. maar wordt 1 van de 2 wakker dan kruipt die weer tegen de ander aan Nu mijn buik dikker wordt lig ik tussen mijn voedingskussen en vriend in Warm.. dus de deken gebruik ik nu nog amper.. op zijn schouder liggen gaat niet meer zo goed..
eerst lig ik altijd op zijn borst en kriebelt hij me over mijn rug.. dan na een tijdje draait hij zich op zijn zij en hou ik hem vast..
in 1 bed en hij met rug naar mij toe... doet die dat niet.. schup ik net zo lang tot hij zich alsnog geergerd omdraait.. hij snurkt nl en dan heb ik er het minste last van en als het heel warm is... dan slaap ik beneden op de bank onder de ventilator.. die kan bij hem niet aan nl in verband met irritatie aan ogen.
zeker niet lepeltje lepeltje. we moeten de ruimte hebben. we slapen ieder onder een eigen dekbed en als we sex hebben gehad dan gaan we heel onromantisch van uit elkaar liggen. (na wat na geknuffeld te hebben ) hij naar 't raam en ik naar de muur. Half op m'n zij, buik
In een tweepersoonsbed met een co-sleeper er naast. En dan allebei op onze eigen helft, ik kan er helemaal niet tegen om hem tegen me aan te hebben. Onze dochter daarentegen ligt negen van de tien keer gewoon tussen ons in en die ligt dan wel helemaal tegen me aangerold. (dochter is anderhalf)
Hahah inderdaad in 1 bed.... en dat is niet super breed, dus erg ver uit elkaar liggen gaat ook niet echt. Maarree... wij vallen lepeltje-lepeltje in slaap, ik tegen hem aan. En in de loop van de nacht draaien we allebei wel wat. We worden in ieder geval, volgens mij, nooit lepeltje-lepeltje wakker.
Wij slapen in 1 bed maar hebben 2 aparte matrassen en ieder een eigen dekbed! en zover mogelijk bij elkaar vandaan! We zijn super gelukkig samen hoor! (volgens mij is dit ons geheim) maar we hebben in bed gewoon onze ruimte nodig.
We vallen lepeltje lepeltje in slaap en daarna draait manlief zich op zn andere zij en liggen we kont aan kont
wij slapen in 1 bed natuurlijk.... en ik lig altijd lekker op mijn mans borst en dan kriebelt hij op mn hoofd... daarna draait hij zich om en kruip ik lekker tegen hem aan.... en dan in de nacht liggen we beiden op ons eigen kant...... en smorgens weer hetzelfde als het begin van het slapen gaan