Klote zeg meid! Ik hoop dat het goedkomt!! Laat het topic ff open,ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe dit afloopt! Succes!
je hebt de brief erg in spreektaal. als je serieus genomen wilt worden, zou ik m toch meer in schrijftaal zetten. ik weet niet welke versie mammievanroy heeft gemaakt, maar dat zou ik in ieder geval eraan veranderen.
KPN is de grooste matennaaier die ik ken!:x Heb er zelf ook problemen mee gehad, Hoop dat je probleem met hun snel op is gelost al zie ik het somber in,, Liefs
Wij hebben in ons vorige huis ook heel erg problemen gehad met internet van KPN. Toen we gingen verhuizen, wilde ik dan ook perse een andere provider. Wij wonen ook in een oud huis zonder kabel. Maar je kunt dan toch wel een andere telefoon/internet provider kiezen? Ik heb een abonnement bij Telfort, gewoon draadloos internet op de laptop. Er ligt hier dus wel een telefoonlijn van KPN, maar daar doen we niets mee, we hebben geen vaste lijn verder en betalen er ook niet voor.
Ik geloof serieus dat we iedereen gehad hebben. We hebben zoveel aan de tel gehangen met hun verschrikkelijk!
Analoge TV van KPN zou zoieso nooit kunnen aangezien dat via een vaste kabel gaat.. De enige die dat aanbieden zijn Ziggo, UPC en CAI netwerken.. Dus dat is logisch dat ze het niet aan kunnen bieden.. Hier ook weinig problemen gehad met interactieve tv.. laatst bleef kastje hangen bij het opnieuw opstarten, kreeg de dag er na een nieuwe binnen.. Zou de brief idd nog iets duidelijker informeren.. Wil niet lullig doen, maar sommige eisen vind ik nogal ver gaan (al snap ik het wel.. )
Bedankt voor de tips. Zoals ik al eerder had getypt, ik had nog naar geen enkele spellingsfout oid gekeken. Ik moest het eerst maar eens allemaal op papier hebben. Ondertussen is de brief helemaal aangepast en geen straattaal oid er meer in. Hij is ook al opgestuurd (had ik ook al getypt ). Maar niet te min, bedankt.
kpn breek me de b*k niet open. wij meer dan een half jaar geen telefoon gehad,konden wel bellen maar niet gebeld worden mits men hetzelfde pakket had als ons. na eindeloos heen en weer bellen, van die naar die, van test na test werd ons eindelijk een monteur toegezegd. deze kwam op afgesproken datum en tijd, ja hoe bestaat het heeft die na 1 telefoontje met kpn binnen 5 minuten het hele probleem opgelost, hiep hiep hoera. monteur zei:dit had de helpdesk zo voor u kunnen oplossen, snap niet dat dit probleem zo lang heeft moeten duren want ze waren bij kpn n.l vergeten om een knopje om te schakelen. advies van monteur was dan ook om een fikse schade vergoeding te vragen en dat heb ik gedaan ivm eigen bedrijf en de geboorte van onze zoon. dit bedrag was meer dan 300,- euro en ik heb alles vergoed gekregen. maar ook goed nieuws te melden over kpn want we hadden een babytronic die aangesloten was op mijn mob.nr. zodra mijn mob.dus over ging koste dat geld en kregen we toren hoge rekeningen, nadat ik de boel had uitgezocht en een brief had geschreven hierover heb ik toch de toren hoge rek. terug kunnen brengen tot fivty/fivty en dit ging om een bedrag van meer dan 200,- en wat eigenlijk onze eigen schuld was. kreeg 1st wel een brief van hun wat een babytronic was voor de duidelijkheid, een babytronic= een babyfoon via je mobiel telefoon of vaste telefoon.
knap dat je je nog zo rustig houd haha had allang het hele zaakje niet meer gepakt, en iets anders gepakt. Ze komen toch niks tegemoet en god weet hoelang het nog duurt voor alles goed geregeld is