Aangezien ik geen katten en of andere dieren welke allergenen bij zich hebben in huis kan hebben, heb ik een totaal andere huisdieren welke niet thuis horen in het honden of katten topic. Daarom open ik zelf een topic. Dus kom op lady's show je huisdier
Even geen foto's van mijn kudde dieren (katten, vogels, grote koi vijver en baardagamen) want heb net een nieuwe telefoon maar wauw imensa wat mooi!! Hoe groot is je aquarium? Is het veel werk? Ik ben verliefd op je zeester!
Dit is Bobbie, onze Franse hangoor. We hebben hem nu een week of 6 en hij hoort al helemaal bij het gezin. Loopt de hele dag gezellig los in huis. Binnenkort laten we hem castreren en krijgt ie een vriendinnetje.
Hier onze lieverd, het is echt een superlief beestje! Maar wel lekker makkelijk, kan zonder omkijken een week op vakantie
whahahahahaha ja dan wel. Maar nee helaas dit is zo'n engerd die snel is en zich laat zien wanneer hij dat juist niet moet
Mooi imensa. Hier even foto's van foto's genomen, de heren willen namelijk even niet netjes op de foto nu. Sorry voor de baggerkwaliteit.