KPN mobiel verlengen: afdingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cathelijne1986, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hier via belsimpel afgesloten. Wel KPN maar stukken voordeliger

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb het een tijdje terug geprobeerd met kpn..
    wij zitten met thuis wl bij hen maar mobiel niet..
    dus dacht dan zo met die korting enzo..
    ik moest voor hetzelfde toestel en abo ook bij betalen terwijl als ik bij telfort zou blijven mijn abo 1 euro goedkoper zou zijn pm en geen bijbetaling voor het toestel..
    zegt kpn doodleuk ja maar je betaald bij telfort wel 10 euro pm voor je toestel..
    ja idd telfort laat nu duidelijk zien waar je voor betaald..
    maar bij kpn betaal je dan vast en zeker niet nog elke maand voor je toestel vroeg ik..
    uhm ja uhm... was het antwoord..
    ben dus lekker bij telfort gebleven al kon ik daar ook geen korting bedingen..
    ze waren iig eerlijk over de kosten ed

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik wacht altijd tot ze mij bellen. Dan hebben ze al een "speciale aanbieding" en is het dus vaak nog goedkoper dan wanneer je zelf zou verlengen. Je kan toch pas 2 maanden voor het einde van je contract overstappen dus je hebt nog even.. Mijn vriend heeft ongeveer dit ook aan de hand gehad, het meisje van de klantenservice kon hem geen goedkoper contact aanbieden maar toen hij aangaf dat hij al bezig was met een contract bij Tele2 (was ook zo, hij was al bijna definitief overgestapt) werd hij terug gebeld dat ze 'toch wel' in prijs konden zakken. Zelfs van het bedrag dat je maandelijks betaalt.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

dat is wel een goede, dat afwachten tot zij bellen!

5. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Wauw, waar haal je deze onzin vandaan? KPN is wel degelijk gecontracteerd bij Apple. Dus ik ben erg nieuwsgierig hoe je hier op komt?

Je kunt zeker wat van de aanschaf prijs krijgen, maar ik schat een max van €75,-. En geloof me, het Tele2 netwerk is echt bagger. Zij hangen onder T-Mobile en maken maar voor een beperkt deel gebruik van hun masten. Ook al kun je alle masten van T-Mobile gebruiken, zelfs dan is het nog flut.

Evt. zou je wel nog naar Vodafone kunnen kijken. Zij hebben vaak wel aantrekkelijke deals voor nieuwe klanten. Hou er wel rekening mee als je gaat oversluiten je dit 2 maanden voor de einddatum voor je contract kunt doen. De nieuwe aansluitkosten bedragen meestal rond de €30,-. Succes!

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja klopt, dus dan zou ik 4 mnd moeten wachten. Dat maakt me niet zoveel uit.

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik vind kpn sowieso bagger geworden : duur vooral. Ik had altijd kpn wilden een tleefoon met abo moest iets van 75 euro bijbetalen. Gaan kijken bij Vodafone en meer mb'S (allebei onbeperkt bel en sms) en niks bij betalen. Ik zit nu al 4 jaar bij Vodafone naar volle tevredenheid.

Tmobile , Telfort etc ben ik geen fan van. Bij mensen om mij heen slecht bereik etc,.

Deel Deze Pagina