KPN monteur

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik wil het gewoon even kwijt hoor! vond het erg apart

Vanmorgen naar een vriendin van em geweest en daar kwam een KNP monteur om de boel aan te sluiten want mijn vriendin was overgestapt van Ziggo naar KPN.
    Het was al een aardig apart mannetje, heel gezeur met het installeren. Maar goed toen kwamen we op dat ze dus aansluitkosten moet betalen iets van 69 euro dacht ik dat hij zei. Dus ik zo ooh ik dacht dat het gratis was, dat had ik weleens op tv gezen. Ja dat was van Ziggo zei hij. Ik zei dat ik het wel gewoon service van een bedrijf vind als ze het gratis aalsluiten. Je hebt er wel een nieuwe klant bij die elke maand een bedrag betaald natuurlijk. Nou dat had ik niet moeten zeggen. Hij een verhaal ophouden van ja ben je weleens bij een aansluiting geweest? Die van Ziggo is zo gebeurd en deze aansluiting van KPN was veel meer werk. Hi jwas echt een beetej boos volgens mij. Ik kon haast mijn lach niet inhouden. Ja sorry hoor, maar ik had het gewoon over dat ik het we service zou vinden, ik zei niet dat hij niet betaald zou moeten worden ofzo. KPN verdiend er genoeg aan lijkt me!
    Maar goed ik zei: ik blijf bij mijn mening ik zou het gewoon service hebben gevonden. Dat vond hij volgens mij ook niet zo leuk

maar goed ik vond het niet zo leuk zijn bilspleet te zien maar daar zeg ik ook niks over haha!:p

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Whahahaha dat zou ik ook grappig hebben gevonden! En ik zou er ook om moeten lachen als een monteur boos werd :p

Maar, KPN heeft geen gratis installatiemonteurs. Vraag me niet waarom niet, maar het is nu eenmaal zo ;)

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    daar heb ik even hard om gelachen!

Maar ik ben het met je eens hoor! net als 25 euro aansluitkosten voor mobiel of internet oid.. van de zotte! betaal me al een breuk, wees blij dat jij mij die service mag leveren

4. Ellen291982

haha! ja vind het gewoon service. Maar goed heb wel een leuke ochtend gehad haha!

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik heb in oktober mijn abbo laten oversluiten van HI naar T-mobile... ze waren bij the Phone House ff vergeten te vermelden dat T-mobile 45!!! euro aansluitkosten rekent......

maar ik ben het met TS eens.. tis gewoon een service die een bedrijf behoort te bieden...

6. Ellen291982

@mutsevluts dat is ook lullig!

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    echt wel!! ik kreeg ineens een rekening van 75 euro ipv 30.... sta je toch ff raar van te kijken!!!

Deel Deze Pagina