Pffff, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik mag al een hele tijd een nieuwe mobiel uitkiezen omdat m'n abbo al bijna 2 jaar over datum is om het zo maar te zeggen. Maar elke keer als ik een poging doe om een nieuwe mobiel uit te kiezen, geef ik het al snel weer op... er is zóveel keuze, ik weet echt niet waar ik moet beginnen te kijken Weten jullie een duidelijke overzichtelijke site waar ik kan kijken wat leuk en interessant kan zijn voor mij?
ik kijk altijd op www.nieuwemobiel.nl als je daar de zoek functie gebruik dan kan je aanklikken wat je wel en niet wil op je telefoon en dan selecteren hun de telefoons die aan je omschrijving voldoen. erg makkelijk
Lastig he! misschien kun je googlen op mobiel top 10 ofzo als je je maar niet laat oplichten door de oplichters van tele2! Daar wilde ik je even voor waarschuwen
Blackberry! je moet een lijstje maken wat je wilt: touchscreen ja/nee internetten ja/nee scherpe fotos ja/nee etc etc en op basis daarvan gaan zoeken, kijk als je nooit fotografeert met je tel hoef je geen tel te nemen met een 15 MP camera, en als je nooit internet op je telefoon hoef je geen telefoon te hebben met een mooi groot scherm voor internettoepassingen etc
Ik heb geen idee of ik zo'n touchscreen wat vind eigenlijk. Doe nu al 4 jaar met deze die ik nu heb en heb nog helemaal geen verstand van de nieuwste mogelijkheden Wil sowieso een camera, en de mogelijkheid om te internetten. Maar verder geen flauw idee
Pffff... wel dure abonnementen allemaal zeg Wou er eigenlijk niet meer dan 15 euro per maand aan uitgeven maar dan kom je niet ver!
Blackberry!!!!!! Of anders de nieuwe iphone die is echt heel mooi. Heel scherp mooi scherm. Maar ben zeer tevreden over m'n blackberry alleen loopt ie heeeel af en toe vast maar dat hoor ik vaker over elk type toestel heb nog nooit gehoord van een toestel waar niemand last had van vastlopen. Edit: zou niet voor de curve gaan, die is goedkopen maar er zit ook een andere versie van de besturingsprogramma op en die lopen vaker vast. Zou iig voor de BOLD serie gaan.
Ik heb sinds kort deze en hij is echt zooooo leuk, en kijk maar eens bij de specs hoe goed ie is. Bekijk bijlage 122181 Samsung Galaxy S white