Nog meer die deze serie volgen? Ik vind het altijd goed geacteerd. Dat de verhalen echt zijn gebeurd vind ik zo erg, kan mij dat amper voorstellen. Vaak is het wel iets anders maar merendeel is waargebeurd. Wij lezen daarna ook altijd de rechtelijke uitspraken over de zaken.
Mooie serie idd, vooral omdat het gebasseerd is op waargebeurde verhalen. Ik zoek daarna ook altijd het verhaal op internet op. Ik vond die met de dementerende vrouw het meest heftig.
Nou ik vond de aflevering met die man die thuis werd gemarteld het meest indrukwekkend. My god. En dat de politie dan ook nog te laat komt, niet naar binnen mag en verkeerde spullen bij zich heeft... Die jongen had gered kunnen worden. Ik heb het niet snel, maar ben nog een dag van slag geweest. Pfff
Echt he! Ik kon het gewoon niet geloven. Het zal je maar over komen of je hoort later dat het anders kon. Viel ons op dat ze niet meer officele politiepakjes droegen. Mischien omdat de politie ook niet blij was met hoe het gegaan was.
Hier worden ze allemaal opgenomen om over 2/3 maanden te kijken. Vond de vorige seizoenen "leuk" om te zien.
Ik kijk het ook maar vind de verhalen soms zo heftig! Dat verhaal met die dementerende vrouw is mij ook bij gebleven. Natuurlijk mag je niemand vermoorden maar ik begreep die man wel. Triest dat hij zo'n lange straf heeft gehad.
Ik vind de laatste aflv wel bizar. En wat een korte straf omdat hij minderjarig was. Hij loopt overigs sinds dit jaar weer lekker los in nederland.
Ik vond de laatste aflevering niet zo. Langdradig en bepaalde dingen klopte ook niet (die vriendin was bijvoorbeeld niet aanwezig). Wel raar om te zien. Ik ‘ken’ de jongen die de moord heeft gepleegd namelijk. Verhaal komt dus erg dichtbij.