Wie kan me alsjeblieft helpen We willen graag een geboortekaartje laten maken met voorop een bepaalde afbeelding (tekst). Nu heb ik de drukkerij gebeld en als we een voorbeeld hebben maken zij ons het kaartje. Alleen weet ik niet hoe ik die bepaalde afbeelding (tekst) het beste kan maken.......... Wie heeft tips?
We willen graag een aantal letters voorop laten drukken maar wel een beetje mooie letters (kan niet precies zeggen wat omdat vrienden/familie mee lezen) Groetjes, Selin
heeft de drukkerij niet een aantal vorbeelden waaruit je kan kiezen? Nu bedoel ik dan de lettertyp. Lijkt me namelijk wel lastig om zoiets zelf te doen. Of je moet een mooie lettertyp uitzoeken bij word ofzo? Succes in ieder geval Liefs kiss
Als je me even een PBtje stuurt met welke letters en wat voor soort en op welk formaat, wil ik wel een paar dingen maken voor je. Heb ons geboorte kaartje ook zelf ontworpen... en doe ook welleens zetwerk voor een drukkerij Ik hoor het wel van je
Ik heb wel wat tips. Als je het ook met papier mag maken, kan dat natuurlijk (letters in word uitprinten en maken). Misschien heb je wel knutselmensen in je omgeving (en anders spreekt er hier één, met echt ongelooflijk veel spullen). Daarnaast zijn erop internet ontelbare fonts te downloaden. Op www.twopeasinabucket.com kan je bij digiscrap ofzo gratis wat kits downloaden (moet je wel unzippen). Daar zitten dan hele leuke achtergronden en andere frutsels bij, die je erbij kan plakken in photoshop. Succes ermee! Linda