Sinds afgelopen vrijdag zijn we aangesloten bij KPN.. Nouja dat was de bedoeling.. We hebben een pakket afgesloten voor internet+Bellen+Interactieve tv.. op zich is alles goed gegaan, alleen krijgen we maar 4 mb i.p.v. 8 mb..nouja, prima, snel genoeg...Vliegt er wel 2x per dag uit, en dan ligt het ineens aan een storing in ons blok, alleen hebben de buren er geen last van..Daarnaast doet de tv het nog niet.. We hebben zwart beeld en er staat "Deze zender is tijdelijk niet beschikbaar" Nu hebben we al een aantal keer gebeld hierover, maar ze weten niet waar het probleem ligt. de ene keer komt het door het overzetten, dat dat tijd nodig heeft, de andere keer is dit onzin. Zo irritant.. gelukkig hebben we nog digitenne maar dat word eind van de week ook stop gezet.. Programma's terugkijken kan wel, maar hebben dus geen live beeld.. Word er een beetje gek van, want we betalen er wel gewoon voor, maar niemand schijnt een idee te hebben waar het aan ligt..Monteur willen ze nog niet sturen, want misschien lost het probleem zelf nog wel op:x Heeft iemand dit ook gehad? Zoja, waar lag dat toen aan en hoe is het verholpen? Liefs
ja wij hebben er ook last van gehad na bijna 150 aan BELTEGOED verspilt hebben en vrije dagen opgenomen te hebben voor monteurs die 3x niet zijn komen opdagen heb ik na 3weken de knoop doorgehakt ik heb gezegt dat ze hun zooi moesten komen opruimen en dat ik me geld terug vergoed wil DAAR WAREN ZE OPEENS WEL HEEL SNEL MEE!! sinds dien weer terug bij Ziggo en ik heb geen klachten!
oke heel erg bedankt!! zal er vanmiddag nog maar eens achter aan bellen, word er nu wel kriegel van..
ja dat werd ik ook en ik hou er neit van als ik aan het lijntje gehouden word ik was toen ook in me verlof en het ergste voor een zwangere vrouw die bijna niet de deur uit kan is dat je geen INTERNET GEEN TV en GEEN TELEFONIE hebt... ik was heeeel blij dat ziggo een goede service had en ik binnen 2weken gewoon alles terug aangesloten had.!!! Ik ben ook iemand die zich niet laat bedonderen dus ik heb echt vanaf het begin al er achteraan gezeten van iedereen de namen opgeschreven en hoelaat ik gebeld heb met ze EN HOELANG! en uiteindelijk alles vergoed gekregen
Hier ook KPN-internet-telefoon-interactieve tv en al jaren sinds mine tv kwam want nu interactieve televisie heet en af en aan zijn er wel storingen en om wat gedaan te krijgen van ze moet je ze stevig lastig vallen soms maar al met al gaat het hier wel goed, ik denk dat het scheelt dat manlief de techniek begrijpt en zelf met computers werkt en op een helpdesk heeft gezeten ooit want hij komt er daardoor redelijk makkelijk uit met de van de kpn aan de telefoon. Hij is de interactieve tv liever kwijt dan rijk maar ik wil hem houden anders was zelfs hij overgestapt naar iets anders... We heben bij regelamtig gezeur met ze ook wel eens wat vergoed gekregen dus ze proberen het wel in goede banen te leiden heb ik het idee alleen lukt het ze bij lange na niet genoeg... Toch wil ik mijn interactieve tv houden En mijn man komt er wel uit als er problemen zijn, dat is mijn voordeel denk ik... Als je geen verstand hebt van al die zooi (zoals ik ) dan zou ik ook snel opdoeken denk ik...