Goedemorgen, Ik heb een vraagje. Ik ben nu 8 weken geleden geopereerd aan een bbz. Hierbij is mijn linkereileider verwijderd. Ik heb precies een week na de operatie flinke bloedingen gehad dat heeft drie/vier dagen geduurd. Bij de nacontrole heb ik dat aangegeven en zij vertelde mij dat een menstruatie is geweest en de resten van de zwangerschap. Tot op heden heb ik geen bloedingen/menstruatie meer gehad. Wel heb ik anderhalve week geleden (toen dacht ik dat mijn menstruatie eraan kwam) twee wc papiertjes met bloed gehad. Een heel klein beetje maar daarna was dat ook over. Nu is mijn vraag is dat normaal? Wanneer kan ik mijn menstruatie weer verwachten. Alvast bedankt voor u reactie.
Hallo, Kan het zijn dat je zwanger bent? Heb je al getest? Na een BBZ of miskraam is niet precies te zeggen wanneer je weer menstrueert. Dat kan even duren voordat het allemaal weer regelmatig is. Hou het in de gaten, blijft je menstruatie nog langer uit en je bent niet zwanger, overleg dan met de huisarts hoe lang je het aan mag kijken. Groetjes Ineke
Hoi Ineke, Bedankt voor je reactie. Ik heb al twee testen gedaan afgelopen week. De eerste was ook heel raar. Je zag een hele lichte roze streep maar echt ook heel licht. Die van een paar dagen later was echt negatief. Dus ik weet ook niet zo goed wat ik moet denken. Hoelang afwachten is verstandig volgens u voordat ik een dokter kan bellen?