Hallo allenmaal. Ik heb daarnet een doppler gekocht met de reden omdat mijn vriend er niet altijd bij kan zijn en hij het hartje nooit goed kan horen. Nu was ik natuurlijk zo nieuwschierig dat ik m meteen heb getest. Nu kan ik meneer ze hartje niet vinden Heb echt de tijd er voor genomen en zelf staan zittend en liggent geprobeert. Hoor alleen me eigen hartslag en me borrelende maag Is het dan echt zo lastig te vinden met zn doppler of omdat ik nog niet zo ver ben dat ik het ksn horen? Ben trouwens 18 weken Xx
Misschien zoek je te hoog? Probeer eens vlak boven je schaambot... Je zou het rond deze termijn goed moeten kunnen horen.Het is natuurlijk wel zo dat ze heel snel zijn en nog alle kanten op kunnen daar binnen en zo weg kunnen glippen....
is even zoeken waar het pcies ongeveer zit zou laaag beginnen bij je schaambot zo van links naar rechts steeds iets omhoog gaan!
ik gebruik 'm vanaf 8 weken en kon het hartje meteen goed vinden! alleen de laatste keren (al weer 2 weken geleden dan ik voor het laatst luisterde) was het wel moeilijker onze vent te vinden. had ik hem, en na een halve minuut was hij er weer klaar mee en weg was hij weer! zo bewegelijk zijn ze nu! het is met alle trappen van hem ook niet fijn meer voor onze oren.. maar je kan het anders vanavond nog wel eventjes proberen. ik heb ook 1x gehad dat ik hem na 10min zoeken nog niet had. en toen 3 uur later had ik 'm gelijk.
Hier vind ik m alleen links, en rond de 18 weken als ik dan luisterde hoorde ik het een paar sec en was ze alweer weg. Ik zou even een paar uurtjes wachten en het zo weer proberen, waarschijnlijk ligt hij even niet in de juiste houding ervoor. Maar hier moet ik dus echt op een bepaalde kant zoeken, en het was ook nog vrij laag.
Zet de dopler eens iets boven je schaambeen, druk hem dan naar binnen en draai hem als het ware rond onder hem te verschuiven, zo 'scan' je je baarmoeder af. IK hoorde ons frummerl voor het eerst met 9 weken met een angelsound, rond de 16 weken kon ik haar veel moeilijker vinden. Succes!
Bij mij kan de Vk onze kleine ook maar moeilijk vinden met de doppler omdat het monster steeds weg draait dus geen paniek
De kleine kan nog alle kanten uit in je buik. Dus t kan lastig zoeken zijn. Bij mij dook ze met die periode telkens weg. Was heel kort te horen en dan weer niet.
Als je het lastig blijft vinden, neem dat je doppler mee naar de VK en laat haar zien hoe je het moet gebruiken....
Heb me hele baarmoeder afgezocht van boven me schaambeen van midden boven en zeikanten omdat ik presies voel waar me baatmoeder ligt. Ga het straks nog een keer proberen, allen zegt deze doppler dat ik geen gel of bodylotion hoeft te gwbruiken ziet er ook lastig uit. Nou op naar een nieuwe poging en hopen dat we die kuddr paarden kunnen vinden!!!
De electro baby sound net weer even geprobeerd maar kleine heeft er niet zoveel zin in. Of mijn hartslag overheerst zijn hardslag? Heb m even voorbij horen vliegen daarna niey meer gehoord. Voel meneer nog wel trappen dus daar maak ik me geen zorgen om
Ik heb de angelsound, ik ken die doppler van jou niet. Maar die van mij geeft wel echt beter geluid met gel. Maar soms kan ik haar ook niet vinden...(terwijl nu met >23 weken ze niet meer veel kanten op zou kunnen) en bij de VK zwemt ze ook weg, en als de VK goed zit geeft ze het een schop.... Je kan wel goed het verschil horen tussen jou hartslag en die van de kleine, lukt het luisteren met de doppler van de VK wel?
Jaa bij de verloskundige is die goed te horen. Alleen weet ikcniet of ik deze ook met gel kan gebruiken. Vind wel dat die snel alles opvangt dus als ik over me buik ga dat ik dat erg sterk hoor ook als ik het apperaat zelf aanraak hoor ik her sterk.