6weken zwanger, maar voel me niet zwanger....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fientje2007, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Het is nog erg pril allemaal, maar ik ben dus 6 weekjes zwanger. Nu voel ik me dus absoluut niet zwanger, misschien omdat die eerste weken alweer zo lang geleden zijn bij mijn eerste kindje.

Ik heb geen buikpijn, misselijk, dikke buik :) , kramp of andere gekke dingen. Bij mijn dochter lag ik rond deze tijd gestrekt vanwege erge buikpijnen...
    Hebben of hadden jullie dit ook?

Fientje

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hoi Fientje... ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap... ik had vanaf het begin al kleine kwaaltjes maar niet noemenswaardig, werder eigenlijk pas erger na de 7e week, hoor/lees wel vaker dat dames absoluut geen kwaaltjes hebben dus denk niet dat het veel uitmaakt!

Liefs Nelleke

3. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    ik had ook nergens last van hoor alleen pijnlijke borsten verder niks!

4. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    hi,
    heb ook eigenlijk geen last gehad..en begin me nu pas een beetje zwanger te voelen (bijna 15 weken). Merk nu dat ik af en toe vaker naar de wc moet en je gaat toch al wat voorbereidingen treffen..daardoor wordt het voor mij steeds echter..
    groetjes

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heerlijk toch? Geniet er maar lekker van. Er komen misschien nog wel genoeg kwaaltjes als je wat verder bent! Niets aan de hand er zijn veel vrouwen die in het begin nog helemaal niets merken!
    Gefeliciteerd trouwens!

6. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Had ook geen kwaaltjes, hartstikke fijn toch!

7. adi

adi Niet meer actief

ik ben ietsje korter zwanger dan jij, vandaag 5,5 weken, maar voel ook niet zo heel veel, en mij maakt het behoorlijk onzeker, juist omdat ik overal om me heen hoor dat hoe misselijker je bent, hoe beter. (dat hoor ik dan met name van vrouwen die zelf verschrikkelijk misselijk zijn geweest vanaf dag 1)..
    Overige kwaaltjes heb ik echt af en toe (gevoelige borsten, afscheiding en 2 dagen duizelig geweest, that's it).. Het is fijn om te lezen dat er meerdere vrouwen zijn met weinig kwaaltjes en toch een succesvolle zwangerschap, want op een of andere manier voel ik me minder zwanger en dus meer onzeker door deze rust..
    Fientje, voel jij de vermoeidheid wel? Ik heb dat juist wel heel erg.

O ja, trouwens, gefelicieerd met je zwangerschap! Hopelijk gaan we een mooi wondertje op de wereld brengen (zal niet veel schelen in tijd ;) )

8. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    als eerste geeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb ook bijna geen kwaaltjes. Beetje gevoelige borsten maar verder eigenlijk niet.
    Merk wel dat ik meer tijd voor mezelf nodig heb, meer rust. Maar verder... Nee eigenlijk niet.
    Heb van de week zelfs nog voor de zekerheid een test gedaan om de zwangerschap nog ff te bevestigen :):)

Adi: Hoe misselijker hoe beter.... Nou dat lijkt me niet. Het kan geen kwaad voor je kindje maar het lijkt me ongelofelijk naar om zo misselijk te zijn steeds en ik hoop ook ontzettend dat ik niet misselijk word. Zie daar wel erg tegen op !

Froukje

9. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hier ook geen kwaaltjes hoor,ook bij mijn eerste niet gehad, geniet er van, je hoort ook hele andere verhalen

10. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hihi stresskippetje, ikdeed van de week ook weer een test, voor de zekerheid :),mijn man lag in een deuk :)

11. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Wees blij dat je verder geen kwaaltjes hebt.
    Bij mijn 1e had ik hetzelfde hoor, maar nu ben ik elke dag de hele dag door misselijk. Ja eerlijk......dan kies ik toch voor mijn 1e zwangerschap.
    Ik snap wel precies wat je bedoelt hoor.....het wordt pas echt als je een echo hebt gehad!

12. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ik voel me ook al 13 weken super goed! Beetje andere smaak en iets eerder moe. Maat dat is dan ook alles. Maakte mij ook heel onzeker, maar na de echo ben ik stuk geruster en geniet alleen maar! Hopelijk krijg jij dit gevoel ook snel.

13. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Ik denk ook dat je meer de "drama" verhalen hoort als de verhalen van zwangerschappen die "gewoon" goed en rustig verlopen.
    Froukje

14. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    heb eigenlijk ook alleen maar last van een andere smaak en wat vaker plassen.. voor de rest merk ik ook niets!

15. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Tsja dames bedankt voor de felicitaties, jullie ook allemaal gefeliciteerd!
    Jullie hebben me wel iets gerustgesteld :) eerst die echo afwachten, of het hartje horen kloppen bij de vk.
    PFFFFFFf dat duurt ook nog eeuwen voor mijn gevoel! Hoezo ongeduldig.. :)

16. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Wanneer mag je voor je echo ?
    Froukje

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tot 6 weken had ik ook weinig klachten, zere boobs, beeeetje moe, beetje emotioneel. Verder niets. Ik twijfelde bijna aan mezelf. Tot ik 6 weken en 1 dag was..en sindsdien voel ik me alleen maar heel de dag door misselijk en moe. Dus: het kán nog hoor...dat je meer gaat voelen. Maar misschien ben je één van die geluksvogels die fluitend door haar zwangerschap heenfietst. Ik hoop het voor je!

18. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    hallo
    ik ben 6 weken en heb ook nergens last van ben ook erg onzeker , ben alleen wat meer moe , maar dat wilt niks zeggen krijg over 2 weken pas mijn echo dan geloof ik er pas echt in hihi
    van harte gefeliciteerd!
    xx

19. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Hoi,

Allereerst gefeliciteerd.
    Ik ben ruim 9 weken zwanger en heb ook nergens last van. Heerlijk toch. Mijn mijn eerste precies zo. (alleen had ik toen wel last van mijn borsten). Ik ben alleen super slaperig/moe en heb meer honger.....

20. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    Hoi Fientje en andere dames, echt een fijn topic dit! Ik heb precies hetzelfde... ben morgen 7 weken zwanger maar haal me de ergste dingen in mijn hoofd o.a. omdat ik bijna geen kwaaltjes heb (alleen gevoelige borsten en met wat fantasie zou het zo kunnen zijn dat ik wat sneller moe ben? Misschien wat meer trek heb?... Misselijk ben ik in ieder geval totaal niet). Ik denk erg vaak aan van die verhalen over 'windeieren'of missed abortions; dat men bij de eerste echo wel een vruchtzakje ziet maar geen foetus of embryo.... gek word ik ervan.... Maar inderdaad; je hoort waarschijnlijk vaker de slechte verhalen dan de goede.... bedankt voor jullie ercaringen! Kan niet wachten tot de eerste echo (Nog 3 weken! bah!) Lfs

Deel Deze Pagina