Levertijd kinderwagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Stresskip007, Oct 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

Jun 23, 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben een beetje laat met een kinderwagen kopen, maar nu wilde ik Zaterdag een wagen gaan uitzoeken.
    Het liefst neem ik m gelijk mee naar huis :D Maar zat een beetje te lezen en toen zag ik dat bij meeste winkels er wel een lange levertijd was.
    Nu mijn vraag..hoe lang was bij jullie de levertijd?En waar hebben jullie je kinderwagen gekocht?

Thx!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij zijn eerst wat gaan rondkijken bij winkels, en hebben daarna via internet besteld (http://www.kinderstoeltje.nl/). We hadden het binnen een week in huis. 1 onderdeel zelfs dinsdagmiddag besteld, en woensdagmiddag binnen :)
    Dus dan zit je niet echt met de tijd in de knoei..

3. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Mijn Mutsy 4-rider single spoke, had een levertijd van 14 weken als ik het goed heb onthouden. Als je in de babywinkel een wagen van je gading ziet staan, kun je er vaak ook voor kiezen om die mee te nemen. Je krijgt dan dus gewoon het showroommodel.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    je zou ook een mooie tweedehandse via marktplaats.nl kunnen kopen. hebben wij ook gedaan, en eerlijk: je kan niet zien dat dat ding gebruikt is! scheelde ook nog eens meer dan de helft vd nieuwprijs... toch leuk. :)

shop ze, en succes vast met je bevalling straks. spannend hoor, nog tien weken en je bent MOEDER!

5. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

Jun 23, 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Ja ckr..als ik hem zelf had moeten kopen had ik dit ook zeker gedaan! Maar ik krijg hem van mijn vader...en ik denk dat ik een maxi-cosi mura wil...en die staan nog niet 2ehands op marktplaats ;)
    Dankje! :D Begin t eindelijk een beetje te realiseren..zo onwerkelijk af en toe! ;)

Op internet bestellen is idd ook een goede! thx voor de tips!

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    wij hebben de maxi cosi mura 4 gekocht bij babyplanet en als ik het goed heb zat daar 8 a 10 week levertijd op...
    maar als je niet zo merkgericht bent , moet je goed kijken bij verschillende winkels met acties enzo , scheelt toch wel hoor..
    maar zou zkers wel een maxi cosi autostoeltje erbij kopen en niet zo'n merkloos autostoeltje..! (die krijg je soms wel es gratis bij een kinderwagen..)

zou wel snel eentje gaan bestellen , nu dat je bijna 31 week zwanger bent , ga er maar vanuit dat je ongeveer 10 week levertijd op zit !

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb de mijne (bugaboo) bij prenatal (Utrecht) besteld en binnen 5 dagen belden ze dat ie binnen was!

8. youme

youme Lid

Nov 19, 2007
    96
    0
    0
    Wij hebben een easy walker besteld bij de prenatal (met de Mama Mazzel Dagen...) en de levertijd was 4-6 weken, evt door drukte kon dit 8 weken worden

9. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,820
    4,057
    113
    Ik heb een xadventur gekocht bij babypark en die was gewoon op voorraad dus mocht meteen mee

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb een Quinny Speedi gekocht bij de babymax en kon hem gelijk meenemen.

11. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    een stokke explory gekocht in kinderboetiek bij ons in het dorp.
    binnen 2 weken hadden we hem al ;)

12. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik heb een joolz bloom cosmos( de zilverkleurige) bij babypark besteld en die heeft een levertijd van 9 weken, over 2 weken krijg ik em.
    bar

13. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb de x-adventure , gekocht bij gardo in velserbroek, levertijd was 3 weken toen kon ik hem al ophalen.

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Wij hebben een showroom model genomen met flinke korting (was collectie 2008, de kleur ging eruit), een Maxi Cosi Mura 3 en we konden hem in principe in 1 dag ophalen.

Share This Page