Ik ben een beetje laat met een kinderwagen kopen, maar nu wilde ik Zaterdag een wagen gaan uitzoeken. Het liefst neem ik m gelijk mee naar huis Maar zat een beetje te lezen en toen zag ik dat bij meeste winkels er wel een lange levertijd was. Nu mijn vraag..hoe lang was bij jullie de levertijd?En waar hebben jullie je kinderwagen gekocht? Thx!
Wij zijn eerst wat gaan rondkijken bij winkels, en hebben daarna via internet besteld (http://www.kinderstoeltje.nl/). We hadden het binnen een week in huis. 1 onderdeel zelfs dinsdagmiddag besteld, en woensdagmiddag binnen Dus dan zit je niet echt met de tijd in de knoei..
Mijn Mutsy 4-rider single spoke, had een levertijd van 14 weken als ik het goed heb onthouden. Als je in de babywinkel een wagen van je gading ziet staan, kun je er vaak ook voor kiezen om die mee te nemen. Je krijgt dan dus gewoon het showroommodel.
je zou ook een mooie tweedehandse via marktplaats.nl kunnen kopen. hebben wij ook gedaan, en eerlijk: je kan niet zien dat dat ding gebruikt is! scheelde ook nog eens meer dan de helft vd nieuwprijs... toch leuk. shop ze, en succes vast met je bevalling straks. spannend hoor, nog tien weken en je bent MOEDER!
Ja ckr..als ik hem zelf had moeten kopen had ik dit ook zeker gedaan! Maar ik krijg hem van mijn vader...en ik denk dat ik een maxi-cosi mura wil...en die staan nog niet 2ehands op marktplaats Dankje! Begin t eindelijk een beetje te realiseren..zo onwerkelijk af en toe! Op internet bestellen is idd ook een goede! thx voor de tips!
wij hebben de maxi cosi mura 4 gekocht bij babyplanet en als ik het goed heb zat daar 8 a 10 week levertijd op... maar als je niet zo merkgericht bent , moet je goed kijken bij verschillende winkels met acties enzo , scheelt toch wel hoor.. maar zou zkers wel een maxi cosi autostoeltje erbij kopen en niet zo'n merkloos autostoeltje..! (die krijg je soms wel es gratis bij een kinderwagen..) zou wel snel eentje gaan bestellen , nu dat je bijna 31 week zwanger bent , ga er maar vanuit dat je ongeveer 10 week levertijd op zit !
Ik heb de mijne (bugaboo) bij prenatal (Utrecht) besteld en binnen 5 dagen belden ze dat ie binnen was!
Wij hebben een easy walker besteld bij de prenatal (met de Mama Mazzel Dagen...) en de levertijd was 4-6 weken, evt door drukte kon dit 8 weken worden
Ik heb een joolz bloom cosmos( de zilverkleurige) bij babypark besteld en die heeft een levertijd van 9 weken, over 2 weken krijg ik em. bar
ik heb de x-adventure , gekocht bij gardo in velserbroek, levertijd was 3 weken toen kon ik hem al ophalen.
Wij hebben een showroom model genomen met flinke korting (was collectie 2008, de kleur ging eruit), een Maxi Cosi Mura 3 en we konden hem in principe in 1 dag ophalen.