twijfel over wie de vader is help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzekerbloempje, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, ik heb een problem weet sinds 2weken dat ik zwanger ben. Alleen ik weet niet 100% zeker of het wel van mijn vriend is, heel erg ik weet het.. Volgens de echo ben ik 5 of net 6 weken embryo is 4.5mm mijn vraag is hoeveel dit kan afwijken? Is het mogelijk dat ik 3 wekem verder Ben maar dat het vruchtje gewoon langzamer groeid?

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Nee, dat is zeer onwaarschijnlijk. Tot 16 weken groeien alle embryo's gelijk... geeft een echo 5 weken aan, kan het 4 weken en 5 dagen of 5 weken en 2 dagen zijn, maar geen 8 of 9 weken (ben je al 9 weken en geeft de echo 5 weken aan, krijg je waarschijnlijk een miskraam).

3. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook niet nee, als ik mijn echos vergelijk van 5 7 en 10 weken is dat echt wel een groot verschil.
    Klopte er alwel een hartje?

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Dat zal inderdaad niet heel veel afwijken....

5. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja er klopte ook een hartje , ze zeiden 5 of net 6 weken. Dus er is geen enkele kans dat ik 8 of 9 weken zwanger ben maar dat het langzamer groeit?

6. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke gelukkig dan zal het wel kloppen denk ik . Ik dacht namelijk dat de groei wel kon afwijken van de zwangerschapsduur maar dat kan dus niet met meer dan een week begrijp ik . Bedankt

7. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Ik had dat wel. Dat ik 2 weken minder ver was. Maar bij de termijn echo werd ik weer 1,5 wkn vooruit gezet

8. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    en bij hoeveel weken was dat toen je 2 weken minder ver was?

9. Ons kindje was met 6 weken en 1 dag 2,6 millimeter groot en met 7 weken en 1 dag 9,5 millimeter. Mij lijkt dat je daar dus ongeveer tussenin zit en dat je wel iets verder bent dan 5 weken of net 6 weken. Met deze lengte zou ik je op 6,5 week schatten, maar niet verder. Het is niet zo dat alle embryo's in het begin tegelijk groeien en er zijn ook theorieën over 'rondzwevende' embryo's die zich pas een paar weken later innestelen, maar de kans daarop is wel heel heel, héél klein. Ik zou daar niet op rekenen, in ieder geval.

Tijd voor een goed gesprek met je vriend, zou ik zeggen.

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als ze goed gemeten hebben is zo'n grote afwijking idd niet mogelijk. Zoals gezegd volgen alle embryo's de eerste weken dezelfde groeilijn.
    Als er een hartje klopte ben je eerder rond de 6 weken. Met 5 weken klopt het hartje namelijk nog niet.

11. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dan Zou het kloppen met de datum van mijn vriend. Maar zoals iemand hierboven al zei dat het bij haar 2 weken verschilde. Bij mij zit er 4 weken tussen als het niet van me vriend zou zijn,dan zou ik 10 weken ongeveer zijn nu..

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Als het 10 weken zou zijn dan zouden ze dat echt wel goed hebben kunnen meten. Dat is wel een heel groot verschil. De meeste zwangeren krijgen rond de 10 weken hun termijnecho dus dat had wel duidelijk moeten zijn, lijkt mij.

Weet je niet wanneer je eisprong is geweest ongeveer en met wie rondom je eisprong seks hebt gehad?

13. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    6 weken

14. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

+1

Het lijkt me sowieso eerlijk om met je vriend te praten.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Onwaarschijnlijk. Dat is een behoorlijk verschil op echo's hoor. Sterkte!

16. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    weetje wat het is in mei heb ik ongeveer op de 14e dag seks gehad, en in April ook rond de 14e dag dus dat zou een maand schelen, en ik heb een onregelmatige cyclus

17. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat ga ik ook nog doen

18. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus toen was je eigelijk 8 weken.wauw dat is ook echt een verschil

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Met tien weken had je ukkie echt al armen en beentjes gehad. Echt een stuk groter dus.
    Denk echt dat dat onwaarschijnlijk is.
    In het begin is het nog lastig meten, dan is het echt millimeter werk. Je kunt dan (door verkeerd meten dus) zo een week of meer verschil hebben.
    Als je al 9/10 weken bent dan lijkt mij dat uitgesloten, of je moet echt een vk hebben die haar vak totaal niet verstaat.

20. onzekerbloempje

29 jun 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke bedankt ik ga hier maar vanuit Anders blijf Ik mezelf gek maken

Deel Deze Pagina