Omg dames ik kwam dit filmpje tegen... Van mijn stoel gevallen en in mijn broek gepiest van het lachen... arme kind. vanaf 1 min begint het Girl Burns Her Hair Off - EPIC Fail! (Hair Tutorial Gone Wrong) - YouTube
Ach gossie! Vind het wel sneu hoor. Maar ik kon het niet helpen, moest er toch om lachen! Maar het heeft wel gewerkt, zag je hoe mooi het gekruld zat op het eind, om de krultang heen
hahaha geweldig.. Lig in een deuk om die commentaren 'nice sideburns' wahahaaaaa tranen over mijn wangen
aaah ik vind het wel zielig hoor! Dat hele gezichtje betrekt! Wel heel stoer dat ze het op YT gezet heeft!
Grappig filmpje! Heb wel respect voor haar dat ze het alsnog heeft geplaatst. Mooiste stukje als ze denkt dat ze die mooie krul heeft en dan beseft dat er niets zit...onbetaalbaar!!
Ik ben normaal gesproken best van het leedvermaak, maar ik snap dus écht niet waarom iedereen dit zo geweldig vindt.. Op facebook zie ik hem ook tig keer voorbij komen.. Doe mij dan maar het Sudocreme filmpje van een paar dagen terug!
Die gaat ook al op facebook rond ik vond het eerder zielig dan grappig. Knap van haar dat ze het toch heeft geplaatst en ook zo kalm blijft. Ik zou gek worden haha.
Kon er niet om lachen. Vind het eerder sneu van wat mij nu over komen, Gelukkig is het maar haar. En een klein plukje grote kans dat het verder niet opvalt wel even langs de kapper om het misschien weer in model te krijgen het groeit gelukkig van zelf weer aan.
Vind het ook erg sneu.. Je ziet ook aan dr dat ze het eerst niet kan bevatten. Het zal je maar gebeuren!