Je ziet bevallingen ja, en deze keer over een draaipoging, dus erg interessant iig voor mij om dit te gaan kijken.
Sjongejonge...toen ik zwanger was heb ik zulke programma's echt gemist. Nu ben ik zwanger-af en zijn ze er weer!
Het is oud want ik heb dat meisje al gezien met die gipsbroek. En hoe die vrouw ligt met die ruggenprik ze zit gewoon rustig een boekje te lezen ik had dat niet hoor ik moest mijn weeen nog steeds wegpuffen en ze deden nog steeds zeer maar ik vond de persweeen helemaal geen zeer doen. Als ik het zo weer zie wil ik zo graag nog een kindje(ja ik weet het ben net bevallen ) want het is zo bijzonder om mee te maken.
Net gekeken aaaaaaaa kei lief een meisje. Kei jarloers Maar als ik mijn banner zie is het mijn vruchtbaarste dag helaas moet me inhouden Volgende week wordt het wel spannend dus weef ff kijken. Lover
Werd er helemaal n beetje emo van. Vind t echt nog zo onwerkelijk dat ik over 6 weekjes zelf lig te bevallen..
hihi in de verloskamer waar je die indische dokter zag op het eind is mijn zoon ook geboren(we herkenden het schilderij op de achtergrond)
MvH hier, 'Zappp naar SBS6 nu want Kraamafdeling komt erop...' Ik schrok me in 1e instantie ff rot toen Heidiii dat zei daarstraks. Moet er van haar maar aan wennen dat nu we zwanger proberen te worden we zulk soort programma's gaan kijken. Heb meegekeken, viel op zich mee maar damnnn toch ff slikken hoor! ben maar een man! Mannetje van Heidiii
Haha, ik vond het wel bijzonder om te zien nu, is de eerste keer dat ik zo'n programma zie terwijl we samen ook voor zo'n kleintje gaan. Jelske
heb ook gekeken net.. mar zie mezelf er nog niet zo bij liggen eerlijk gezegd.. haha mijn vriend zat helemaal niet goed te worden. hij zegt zolang ik maar niks hoef te zien
Ik begrijp hem helemaal! Ik ben er nu zelfs enigzins huiverig voor om weer te gaan klussen :-k Mannetje van Heidiii