Kraamafdeling

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Chips ik heb het gemist, maar ga volg week zekers kijken.
    Werd ook weer tijd, voor wat leuks op de tv.

2. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ja hoor, heb ook even gekeken. Bedankt voor de tip!
    Wat me nogal opviel bij de bevalling is de 'vreemde' situatie met een ruggenprik. Ze had al 10 cm en lag erbij alsof ze goede tijden zat te kijken! Haha.
    En wat me ook opviel waren de handen van de papa. Iemand het ook gezien? Waarschijnlijk een beroeps-aardeschepper, maar zijn handen waren dus helemaal zwart. Was een schattige man, maar vond het wel vies om die handen te zien bij zo'n pasgeboren hummel.

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja vond ik ook Pienie echt goor die handen.

4. Female

Female Niet meer actief

die vk stond echt tegen die vrouw te praten alsof ze een kleuter was. volgens mij heb ik als ik daar zo lig de neiging om ze van agressie de kamer uit te sturen. vind het zo storend als ze met zo´n piepstemmetje praten... hoop dat ze dat bij mij niet doen.

Verder best een leuk programma, tis wel interessant... maar toch... vind ik echt dat het iets genants heeft om je bevalling te filmen en op tv uit te zenden. kan er niks aan doen... maar voor mijn gevoel is het echt zo persoonlijk...

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @female, ik heb nooit echt meegekregen hoe ze tegen me praatten op dat mment, volgensmij boeit je dat echt geen fuck als er een hoofdje aankomt hoor hahah :p
    Ik zou zelf ook nooit op tv bevallen :(

6. Niet meer actief

Typisch automonteur of werkzaam in de grafische industrie.

Hij heeft echt zijn handen wel gewassen, hoor!

7. Female

Female Niet meer actief

Ik zou zelf ook nooit op tv bevallen :([/quote]

Nee dat bedoel ik. vind dat het ziets persoonlijks is en dat eigenlijk niemand anders dat hoeft te zien. snap ook niet dat je daar behoefte aan hebt. vindt het daarom ook bijna genant om te zien... :(

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd plaatsvervangende schaamte :p

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dat ze gewoon nog een boekje aan het lezen was met volledige ontsluiting :( Grrrr het zag er zo simpel uit, terwijl ik het gevoel heb toch echt wel een prestatie geleverd te hebben.

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik vind het idd ook maar raar hoor chacha...

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Lees het nu pas... Nu ben ik te laat :( !
    Ik heb niet goed in de gids gekeken.
    Ik volgde het programma altijd, maar toen is het lang van de buis geweest. Volgende week maar kijken (als ik zelf niet lig te bevallen!).

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja zag het ook al, bah echt vies.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ja die handen waren echt vies! :eek:

En idd, was mij ook opgevallen dat die vrouw zo rustig was en gewoon een tijdschrift zat te lezen. Nou, toen mijn weeen eenmaal echt serieus begonnen had ik geen behoefte meer aan een tijdschrift.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaah ik heb het niet gezien maar denk dat ik weet wat jullie bedoelen...
    over de zwarte handen dan...

Mijn vader is automonteur en zjn handen zijn ook altijd zwart, hij was ze met garage zeep en alles maar schioonzijn ze niet te krijgen, dit is de olie ed wat in de handen getrokken is. Ik heb zelf ook in de autobranche gewerkt en als ik wat veel onderdelen vast gehad had met olie duurde het hier ok een paar dagen eer het er weer uit was...
    hahah dus dames, hij heeft zich goed gewassen! hahaha

15. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Voor het eerst in mijn leven een dergelijk programma bekeken...ik had altijd een hekel aan dit soort televisie maar ik heb echt zo'n lol gehad!

Ik moest namelijk al onbedaarlijk janken toen dat jongetje werd gewassen in de tummytub, ik bleef erin en toen m'n vriend thuiskwam met ons eten en ik hem wilde uitleggen waarom ik zo vreselijk moest huilen, begon ik weer onbedaarlijk om mezelf te lachen - waardoor ik het bijna in m'n broek deed... en het geheel herhaalde zich toen die vrouw aan het bevallen was. :)

Rare dingen, die hormonen! :)

16. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ! :eek: En idd, was mij ook opgevallen dat die vrouw zo rustig was en gewoon een tijdschrift zat te lezen. Nou, toen mijn weeen eenmaal echt serieus begonnen had ik geen behoefte meer aan een tijdschrift.[/quote]

ze heeft toch een ruggenprik gekregen waardoor ze de weeen niet meer voelde?

Deel Deze Pagina