huilen na voeding

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door chantie, 23 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantie

chantie Lid

9 jul 2006
    21
    0
    0
    Overijssel
    hallo,

wie herkend dit. Onze dochter is 2 weken oud en met de voeding gaat het wel goed. (ik geef 100cc aan flesvoeding per keer). Maar als we haar daarna weg willen leggen voor het slapen dan begint ze te huilen. We hebben alles al geprobeerd, zoals laten huilen of juist troosten. Maar het kan wel zijn dat het huilen 1 uur duurt en dat ze dan een beetje in slaap valt, maar dan zitten we al bijna weer aan de volgende voeding. Ze huilt op dit moment bijna na elke voeding. Het lijkt ook niet op krampjes omdat ze niet de benen optrekt e.d. En je wordt er zo onzeker van, wat moet je doen wel troosten of juist niet...... Voelt nu een beetje als overleven....

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Moet ze misschien nog een boertje doen?

Misschien wil ze eerst nog even lekker bij je liggen voordat ze gaat slapen.

Ik laat Isabella na het voeden ( BV) altijd nog een uur lekker bij me liggen. Dan praten we wat enz...

Misschien wil je dochter gewoon nog niet meteen slapen.

Met Isabella doe ik dit al vanaf haar geboorte. En dat gaat zo heel goed. Al worden de wakkere uurtjes steeds meer. :p

3. Niet meer actief

Chanti, Wij laten Kim ook altijd nog even bij ons liggen/zitten.
    Even een haf uurtje/uurtje knuffelen en even het eten laten zakken.
    Ik hoef d'r ook niet gelijk plat te leggen.

Probeer eens te kijken hoe het gaat als je d'r een half uurtje bij je houdt. Of een uurtje.

Kim sliep ook niet na iedere voeding hoor. Ze mag best een rondje over slaan. (maar dat is mijn mening, natuurlijk)

4. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Ik herken dit ook met onze Sanne.
    Sanne wil dan altijd nog een heel klein beetje eten, misschien maar 10 cc.
    Kan zijn dat jullie dochter ook nog een heel klein beetje wil?

Succes,
    Groetjes Hillegonda

Deel Deze Pagina