Hallo, Ons bed lijkt niet geschikt voor klossen of kratjes. Nou las ik ergens dat je ook een verhoogd bed kunt huren/lenen bij de thuiszorg. Weet iemand hoe dit werkt en of je de kosten daarvan zelf moet betalen. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee! Groetjes Anneh
Ja je kunt een bed huren. Bij mij in de buurt kost dat ongeveer een bedrag per dag en haal en breng kosten 20 euro. Wat het perdag kost weet ik niet. Je kunt gewoon bellen met thuiszorg. Dan weet je wat het bij jou in de buurt kost.
Je hebt ook zo'n oppompbaar matras, dat leg je onder je eigen matras (moet het wel een 1 persoonsmatras zijn) Dat kun je bij sommige thuiszorgwinkels lenen, voor zover ik weet kost het niets. Ze hebben het niet overal, en ik weet de naam ook even niet.
oh wat een goeie tip zeg! ik heb zelf ook nog wel zo'n opblaasbaar matras ding...mag je die dan ook gebruiken? echt irri...bij mij is de kraamzorg niet langs geweest alleen maar telefonisch intakegesprek..hmm..
als je lid bent van de thuiszorg kost het volgens mij helemaal niets om een hoog/laag bed te lenen. zal gewoon even de thuiszorg bellen. en je weet het meteen, succes groetjes susanne
volgens mij kost zo'n bed huren idd nix als je lid bent. Ons bed kon ook niet met klossen verhoogd worden, maar wij hebben stoeptegels gebruikt en dat ging prima!