kraambed of klossen

Discussie in 'De bevalling' gestart door anneh, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Hallo,

Ons bed lijkt niet geschikt voor klossen of kratjes. Nou las ik ergens dat je ook een verhoogd bed kunt huren/lenen bij de thuiszorg. Weet iemand hoe dit werkt en of je de kosten daarvan zelf moet betalen. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee!

Groetjes Anneh

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja je kunt een bed huren.

Bij mij in de buurt kost dat ongeveer een bedrag per dag en haal en breng kosten 20 euro.
    Wat het perdag kost weet ik niet.

Je kunt gewoon bellen met thuiszorg. Dan weet je wat het bij jou in de buurt kost.

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Je hebt ook zo'n oppompbaar matras, dat leg je onder je eigen matras (moet het wel een 1 persoonsmatras zijn) Dat kun je bij sommige thuiszorgwinkels lenen, voor zover ik weet kost het niets. Ze hebben het niet overal, en ik weet de naam ook even niet.

4. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    oh wat een goeie tip zeg! ik heb zelf ook nog wel zo'n opblaasbaar matras ding...mag je die dan ook gebruiken?

echt irri...bij mij is de kraamzorg niet langs geweest alleen maar telefonisch intakegesprek..hmm..

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    als je lid bent van de thuiszorg kost het volgens mij helemaal niets om een hoog/laag bed te lenen.
    zal gewoon even de thuiszorg bellen.
    en je weet het meteen, succes

groetjes susanne

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    volgens mij kost zo'n bed huren idd nix als je lid bent. Ons bed kon ook niet met klossen verhoogd worden, maar wij hebben stoeptegels gebruikt en dat ging prima! :)

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik weet niet of je een logeerbed hebt, maar als je dat op klossen kunt zetten dan is dat ook goed.

Deel Deze Pagina