Tip tegen misselijkheid!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cupcakes, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik ben sinds gisteren Travelin tabletjes van VSM gaan slikken. Dit raadde de drogiste aan omdat hier vrijwel hetzelfde inzit als de zwangerschapsgranules die VSM eerst had (schijnen uit de handel te zijn).

Het werkt echt super tegen de misselijkheid, ik was de laatste dagen echt de hele dag door misselijk en moest echt heel erg opletten dat ik om de 2 uur of iets minder wat at anders werd ik nog veel misselijker. Ook rond etenstijd als ik moest gaan koken kreeg ik kokhalsneigingen (ik hoefde overigens niet te spugen, maar het scheelde vaak niet veel)

Ik ben nu echt bijna niet meer misselijk!

Ik heb ook nog geinformeerd bij VSM en daar werd nog gezegd dat ik het prima een paar weken achter elkaar in kan nemen. Er werd wel gezegd dat ik na een week of 5 (dan ben ik ong. 12 weken) een stopweek moet houden. Maar ik denk dat ze dat ook zeggen zodat je kan kijken of je niet meer misselijk bent.

Het is gewoon bij elke drogist verkrijgbaar en ik ben er superblij mee.

2. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    goeie tip pinkpuma! ik ben alleen 's ochtends soms nog misselijk.. alleen kokneigingen ook vaak maar niet spugen gelukkig

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier hielp het niets helaas :( De zwangerschapsgranules ook niet..

4. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    bij mij werkt het als ik voor dat ik opsta een droog koekje eet werkt perfect

5. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Bij werkte zelfs de door de arts voor geschreven antibraakmiddelen amper... tja... het was uitzitten tot ik 22 weken zwanger was en toen hield het op.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ga ze ook maar eens uitproberen dan.

Bij mij werkten de antibraak middelen van de dokter wel tegen kotsen en ik kon iig iets eten daardoor, maar helaas niet echt tegen de misselijkheid.
    Neem die nu al lang niet meer, maar ben af en toe nog wel misselijk. Dus een natuurlijk middeltje is nu misschien wel wat.

7. christalletje

27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Gemberthee helpt ook tegen misselijkheid: in een knoflookpers gember persen heet water erbij (niet te veel anders is het te scherp) succes!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nou ik zie weer wat dingen die ik kan gaan proberen .. ik ben nu tien weken zwanger en echt elke dag nog misselijk .. meestal rond 13.00 u moet ik overgeven als ik thuis ben .. en misselijkheid is eigenlijk de hele dag door :(

Deel Deze Pagina