Nu al wer voor 4de x in ziekenhuis

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jaimy en remco, Jul 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    hallo meiden.
    somigen zullen me vorge vehaal al hebben gelezen maar ik lig nu al weer(met comp) in het ziekenhuis, voor de 4de x ergen weeen gehad om de paar minuten lig nu aan de weeen remmers. Ik heb een vraag aan julliej ik ben morgen 24 weken zwanger hoe groot is de kans dat een kleintje het red van 24 weken?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Welk ziekenhuis lig je? (ik zie dat je uit Noordwijk komt ik woon in de buurt dus vandaar). In het LUMC kunnen ze kindjes vanaf 26 weken proberen te helpen. Ik geloof (maar hang me er niet aan op) dat ze alleen in Gent wat kunnen met kindjes vanaf 24 weken. Heel veel sterkte meid, hou vol!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ze hebben een kans maar moeten wel lange en intensieve zorg hebben. Ligt er ook aan hoe zwaar de baby is, babys boven de zoveel gram hebben meer kans als eronder. En aangezien beebje was 24 weken misshcien net 700 gram wegen... ik durf et niet te zeggen..Doen ze ook alleen in gent.

4. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    wat erg meid..

ik hoop dat de weeen remmers helpen
    en dat de kleine mooie nog een aantal weken blijft zitten
    veel sterkte :(

5. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    bedankt voor julliej anr=twoorden. ik lig in het diaconessen ziekenhuid. ja me bloed druk wordt helaas weer lagger net op gemeten 90 / 50. en begin er moeh van de weeene remmers te worden

6. Vlinder84

Wat zeggen ze in het Diac dan? Je kunt ze gerust vragen wat er kan gaan gebeuren en wat ze doen indien je kleintje te vroeg geboren gaat worden. Schrijf je vragen op en stel ze gewoon, daar zijn ze voor hoor! Helpen de weeenremmers wel? Meis, ik hoop zo dat je je kleintje nog een paar weekjes vast kan houden in je veilige buik!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik durf er niets over te zeggen want ik weet daar niets vanaf, maar wil je wel ff heel veel sterkte wensen en ik hoop dat de weeenremmers zijn werk doen!

8. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ja ka ik ook wel even doen idd.ben erg moe en slap aan worden hopen dat ze hun werk gaan doen.

9. Vlinder84

Geef maar toe aan die moeheid, al slaap je de hele dag door. Je lijf moet hard werken nu, dus geef je over aan de rust meid. Laat ze maar goed voor je zorgen!

10. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    doe ik ook zekker. Allen ben zo gvd (sorry) zo verdrietig is 4de x in 5 weken dat ik hier al lig weer aan invus wil lekker genieten morgen korte echo voor het hartje waar ik me al weer helemaal op verheug. veder ja wordt ik zelf ook beetje moe van allemaal geniet er totaal niet van allen van hartje die ik paar x op een dag hoor of een echo die ik mischi en morgen krijg en natuurlijk als mijn vriend of familiej lanks kom. Hoop dat mijn bloeddruk beetje hoger wordt en weer niet gevaarlijk laag wordt.

11. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    hoelaag mag j bloeddruk nou zijn in een zwangerschap
    ?

12. Vlinder84

Ja, snap dat je verdrietig bent. Het is ook gewoon zwaar k*t! Maar het heeft geen zin om te gaan balen, want daar krijg je alleen maar stress van. En dat moet je juist niet hebben nu. Probeer te accepteren dat het niet anders is, zodat je al je energie kunt richten op het tegenhouden van de bevalling.

13. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    och meid! wat SUPER SUPER SUPER vervelend allemaal! zit met tranen in mijn ogen je verhaaltje te lezen (jank hier de HELE dag door.. hormonen) maak je aub niet zo veel zorgen en probeer wat meer rust te vinden joh, je klinkt echt heel erg in de war (ben je vast dan ook wel...) maar daar heeft jouw Uk niets aan. klinkt makkelijker dan dat het is of niet? maar hopelijk heb je er wat aan........

dikke kus!

14. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
  15. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje, dinsdag pas naar huis en nu weer in het ZH? Rustig aan doen hoor!
    En straks met de baby veilig in jouw buik trouwen!

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Heftig zeg! Ik hoop voor je dat de baby nog lekker blijft zitten! Ik heb het verder niet echt gevolgd, maar weet je waarom je al weeen hebt?

17. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
  18. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    waar de weeen van dan komen is grote vraag. waneer is een boed laag gevaarlijk. dankje meiden voor meden leven

19. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Bij mij was er ook geen oorzaak ook nooit gevonden.

20. wendyk

wendyk Lid

Jul 8, 2008
    31
    0
    0
    Drogist
    Ergens in Noord-Holland
    Jeetje meid,
    Heel veel sterkte.
    Probeer alles positief te zien hoe moeilijk dat ook is.
    Ik kan je helaas geen antwoord geven.

Share This Page