Welke hapjes voor thuis kraamfeestje? Wat hebben jullie gedaan?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Lara78, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Binnenkort geven we op zaterdagmiddag een kraamfeestje bij ons thuis in de tuin.
    Ben erg benieuwd wat jullie op zo'n feestje zouden neerzetten of hebben neergezet? Ik wil bij binnenkomst kofffie met een cupcake met muisjes geven en op de statafels wat knabbels oid neerzetten??

Wie geeft me inspiratie?? Alle tips zijn welkom!!!

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wij gaan ook voor de cupcakes met muisjes. verder zet ik borrrelnootjes en m&m's op statafels.
    kleine schaaltjes met kaas. metworst, komkommer en paprika.
    En we doen een rondje met bladerdeeghapjes.

Voor de kids maak ik stokjes met worst en kaas en komkommer, tomaat. En bakjes met vers fruit. heb miniijsjes gekocht en roze spekjes.

vind het wel goed zo

3. Burnst

Burnst Lid

5 apr 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister een babyshower gehouden voor mijn vriendinnen en zusjes. Lekker eind van de middag waardoor ik overdag rustig aan kon doen. Heb een high tea gedaan. Thee en ice tea, en een wijntje om het af te sluiten. Iedereen vond het zeer geslaagd. Ik heb zelf veel gemaakt, een dag van te voren met hulp van m'n zusje, maar ik ben dan ook niet net bevallen. Bij een high tea kan je het voor jezelf zo makkelijk en duur maken als je zelf wilt. Je kunt veel koekjes en cakes kopen, of de keuken induiken met vriendinnen/familie... Allerhande en Okiko zijn websites waar je veel recepten op kunt vinden.

Een fijn kraamfeest toegewenst!!!

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het niet zo uitgebreid doen, dan doe ik anders ook niet met een kraambezoekje. :)
    Koffie en beschuit met muisjes of iets dergelijk. Dan iets van borrelnootjes, komkommer en m&m's ofzo. :)

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier hebben we beide keren, schalen emt beschuit en muisjes en soesjes met muisjes neergezet.
    eerst een welkomsdrankje sekt met kleur (blauw met bleu curacau en rose met bij grenadine) haden ook alcohol vrij met sprite.

erna was het hier fris en bier/wijn. hapjes op tafel gewoon watj e bij een verjaardag ook zou doen. jezelf niet te moeilijk maken want het is nog best heftig hoor zoveel regelen met een kleintje.

wij deden ook soep en salade aan het eind dit omdat wij zelf verweg wonen van de rest en zen iet met lege maag willen laten gaan. maar jah dat zit er bij ons gewoon in ze moeten toch een ik uur rijden en dan vinden we het sip om ze om half 6 weg te sturen zonder eten haha

Deel Deze Pagina