Hallo allemaal, Jullie lezen het al ben erg onzeker.. Ik heb elke keer het idee gehad alsof ik vocht verloor, hiervoor naar de vk geweest maar telkens als zei met een stokje test is het geen vruchtwater. Ik heb even zonder onderbroekje geslapen en toen ik wakker werd zag ik dit.. Wat kan dit nou zijn? Ik twijfel telkens zo erg maar het is al een paar keer gecontroleerd
Het kan ook gewoon afscheiding zijn. Was bij mij tijdens de zwangerschap ook vaak heel dun en dan liep het er ook zo uit. Maar idd bij twijfel gewoon weer bellen.
Bij mij werd m'n afscheiding waterdun. Een keer was m'n ondergoed helemaal nat, mocht gelijk laten testen en was toen idd ook weer afscheiding. Zolang jij je zorgen maakt gewoon bellen hoor
Weet je zeker dat het geen urine is? Dat verslapt ook allemaal behoorlijk en als je dan gaat slapen ... Juist! Bij onzekerheid echt weer even bellen!
Ik voel het soms ook lopen, maar is toch echt afscheiding! Maar het kan ook heel goed een beetje urine zijn inderdaad! De baby hoeft er maar iets tegen aan te drukken en je kunt al wat verliezen.
Bij twijfel bellen! Ik had bij mn dochter heel veel afscheiding. Misschien even ruiken? Als het zoet ruikt kan het vruchtwater zijn.
Eens kan afscheiding zijn, ik heb zoveel afscheiding dat ik soms wel 3x per dag een schone onderbroek aan moet trekken. Waarschijnlijk verlies ik ook beetje urine gedurende dag ( voornamelijk als ik het probeer op te houden en de baby besluit om dan lekker op de blaas te gaan jumpen) Nu al een paar keer gehad dat ik thuis kwam en mijn spijkerbroek ook helemaal vochtig was. Nu gebruik ik als ik weg moet maar wat inlegkruisjes of maandverband. Maar inderdaad als je je echt zorgen maakt dan natuurlijk altijd even de vk bellen.